Ga naar inhoud


krijg geen jailbreak op mijn iphone 3gs met ios 4.3.3 met redsn0w


peterksr

Aanbevolen berichten

hallo,

 

k krijg het niet voor elkaar om mijn iphone 3gs met ios versie 4.3.3 te jailbreaken met redsnow versie 15 .

ik volg de proceduren om eerst het ispw te bewerken dat geeft het programma aan als gelikt daarna de proceduren van de ingedrukte knoppen maar als ik de laatste knop los laat blijft het programma steeds hangen en blijft de phone in udf mode.

ik gebruik windows 7 en heb het ook met vista geprobeert.

is er misschien een progje wat wel met deze phone werkt.

ik heb overigens mij iphone 4 wel met succes gejailbraekt met het zelfde programma.

 

gr peter

1 maal VU+ DUO +

Link naar reactie
Delen op andere sites


Er is een versie 16 inmiddels.... Je bewijst zelf dat redsn0w wel werkt, de iphone 4 is dus wel te jailbreaken. je doet dus iets niet goed met je 3GS

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: winwiz
Er is een versie 16 inmiddels.... Je bewijst zelf dat redsn0w wel werkt, de iphone 4 is dus wel te jailbreaken. je doet dus iets niet goed met je 3GS

ik heb versie 16 inmiddels gebruikt maar hij blift steeds hangen op he punt van limera 1
dan komt het scherm met de appel en na enige tijd start hij weer op zonder dat de jailbreak is gedaan

gr peter

1 maal VU+ DUO +

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een jailbreak heeft niets met de modemfirmware te maken. Dit is alleen van belang voor een eventuele unlock

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je het ook geprobeerd als administrator in xp mode?

Dit omdat ik lees dat je Windows 7 gebruikt

De handelingen die je moet verrichten om in xp mode te komen staan beschreven

Op de website van redsnow

VU+ Ultimo 4K ccs 1TB, VU+ Uno cable, both running on  OpenPli, Rotating Triax TDA110, Apple air capsule extreme

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: HJS
Heb je het ook geprobeerd als administrator in xp mode?
Dit omdat ik lees dat je Windows 7 gebruikt
De handelingen die je moet verrichten om in xp mode te komen staan beschreven
Op de website van redsnow


hallo,

ik heb dat al geprobeert maar helaas zonder resultaat ik heb aangehouden xp mode met servicepack 2

gr peter

1 maal VU+ DUO +

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet je concentreren op de 3GS. Er klopt iets niet met de timing van het indrukken/loslaten van de knoppen.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Frans B
Ik krijg hem wel gejailbreaked, maar het cydia icoon blijft wit en werkt niet. Nu lees ik wel over system restore, maar dan ben ik bang dat ik al m'n applicaties kwijt ben.


ook met redsn0w ?

peter

1 maal VU+ DUO +

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lukte ook op de iphone 4 dus gebruik dezelfde instellingen voor redsn0w. Het fotootje kan ik niet ontcijferen.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: winwiz
Het lukte ook op de iphone 4 dus gebruik dezelfde instellingen voor redsn0w. Het fotootje kan ik niet ontcijferen.


beetje klein misschien maar was de laatste phase na het los laten van de home button

1 maal VU+ DUO +

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pascalletje
Heb je in redsn0w wel de firmware van de 3GS geselecteerd? Als je daar de firmware van de 4 pakt gaat het mis...


ik heb de versie 3,1_4.3.3_8J2_Restore.ipsw hiervoor gebruikt

gr peter

1 maal VU+ DUO +

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...