Ga naar inhoud


[Sat4all] 2ehands forums: Werkt anders, aangepaste regels.


Michel

Aanbevolen berichten

Hallo

 

Ik wil je niet op een verkeerd idee brengen. Maar als je 50 artikelen hebt dan post je die toch apart met de linkjes van die 50 postings in elk aangeboden artikel in de posting die je doet. (dan heb je echt board vervuiling) Ik denk dat dit niet de bedoeling is van het forum.

 

Een lijst in 1 posting is wel zo overzichtelijk.

Misschien moet Michel dit toch in overweging nemen (het is maar een suggestie).

 

Je kan de posting toch bewerken. dus als je een artikel hebt verkocht dan verwijder je die uit de posting

 

Mazlzlz

Avalon

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

Je advertentie blijft 30 dagen staan en je kunt die maar 14 dagen bewerken.

 

De meeste moderators wilden die bewerktijd nog korter, dus dit is al een compromis.

 

Ik ga voor een enkeling die toevallig 50 kleine frummeldingen te koop heeft de zaak niet weer volledig op de schop nemen.

 

Het komt maar zelden voor dat iemand meer dan 5 dingen die hij los van elkaar wil verkopen in de aanbieding heeft en in de meeste gevallen is er dus geen vuiltje aan de lucht.

 

5 losse advertenties plaatsen is een kleine moeite.

 

Als W3ird_N3rd het echt nodig acht 50 advertenties te plaatsen, moet hij dat maar doen smile

 

Als ze dan maar alle 50 aan de regels voldoen, anders krijgt hij ook 50 waarschuwingen. :D

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanwaar die drang om alles onder controle te willen houden?

 

Soms is het goed om eens een paar stappen terug te doen, wat afstand te nemen van wat je aan het doen bent...

 

En er dan nog eens met een frisse blik tegenaan te kijken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Heb jij enig idee hoeveel email, PM's e.d. ik de laatste dagen heb gekregen met vragen of men iets verkeerd had gedaan en daarom niet meer kon reageren op 2ehands berichten.

 

Dat staat in dit topic (nieuws), het staat heel erg duidelijk in de teksten boven de betreffende forums en het staat in de regels van de diverse forums nogmaals.

 

Nog lezen mensen dat niet!

 

Het is een illusie dat je een forum als dit kunt draaien zonder een paar strak toegepaste regels.

 

Als wij daar gewoon vanaf zien, is het binnen 3 maanden een totaal onleefbare rommel.

 

Ik ga dit topic op slot gooien. De werkwijze in de 2ehands forums gaat toch niet veranderen dus heeft het ook zo weinig zin er over door te gaan.

 

Mvg,

 

Michel

 

 

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...