Ga naar inhoud


Frequentie probleem DM600


BEN ATHOME

Aanbevolen berichten

Sinds ik een nieuwe PLI image geladen heb in een DM600 heb ik problemen om op meerdere frequenties te locken.

 

Zo komt de 12515 door op 12519.

 

Kan ik ergens instellen dat de marge iets groter moet?

 

Als ik nu een nieuwe Henksat lijst download moet ik met de hand eerst een scan doen met de frequentie 4 punten opgehoogd. Is natuurlijk beetje omslachtig voor alle frequenties.

 

Graag jullie commentaar

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Tha Great Mac

Ik zou eerst even teruggaan naar het image wat er eerst op stond. Frequentie-verschuivingen kunnen in theorie ook komen door LNB's die aan het afsterven zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik ook met mijn 600 pvr, alle freq.staan een aantal getallen hoger, had ik in het begin al met alle images hetzelfde.

Heb er niet zoveel moeite mee, 1 x instellen en opslaan en je boeketten kun je meenemen naar de nieuwe image.

Heeft volgens mij ook met je LNB te maken, bij kennissen van mij met een andere LNB gaat de freq.een paar getallen omlaag.

Het zij zo.

 

Altobelli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tha Great Mac
Ik zou eerst even teruggaan naar het image wat er eerst op stond. Frequentie-verschuivingen kunnen in theorie ook komen door LNB's die aan het afsterven zijn.


Mn 7020 heeft er geen last van en met het oude image ook niet.
Vervelende is dat als ik naar de uitgebreide Diseq instellingen ga, ik wel de threshold wat kan opkrikken, zodat ie iets ruimer kijkt. Maar dan wil hij draaien en dat hoeft niet.

Andere switch heb ik geprobeerd, geen sjoege.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Wat je dan nog kunt doen is bv. je satellites.xml even aanpassen met notepad ofzo. Dat gaat hoe dan ook sneller dan met je box zelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...