Ga naar inhoud

TVV ontvangen met telestar HD+ decoder

Gast Sloeberke115

Aanbevolen berichten

Gast Sloeberke115

Hallo ,

Ik heb onlangs een HD decoder Telestar HD+ gekocht om HD kanalen te kunnen ontvangen met mijn smartcard van TVV .

Echter de decoder geeft aan dat er geen communicatie is met de smartcard , de smartcard werkt wel met de philips DSR2221.

Weet iemand raad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zie dat dit een ontvanger is voor de Duitse markt (oa CI+).

die kan dus geen SECA kaarten lezen .......

hoe zit de kaart in de ontvanger ? Direct in het toestel of via een TVV CI module ?

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Sloeberke115

Dag Jean-Claude,

Bedankt voor je reaktie ,aangezien er bij de specificaties stond dat het geschikt was voor betaal TV en nagravision dacht ik dat dit ok was en besteld via een_of_andere_veiling_site .

Heb de kaart direct in in het toestel geplaatst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor de Duitse markt wel, ja ......

maar bon, ik zie CI+ in de specificaties staan, dus neem ik aan dat die ontvanger een CI sleuf heeft.

Heb je een TVV CI ("common interface") waar je de smartcard in kunt steken ? Probeer dan eens die TVV CI in je ontvanger te steken, waarschijnlijk kan deze dan wel je kaart lezen.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

uiteraard ..... dat zal het minste problemen moeten geven.

toch één verwittiging : success is NIET gegarandeerd - soms werken een CAM en een ontvanger gewoon niet goed samen, maar dat weet je dus maar als je het gaat uittesten.

ken je niemand in je omgeving die een TVV CAM heeft zodat je eerst eens kunt testen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Sloeberke115

Dag Wied,

Bedankt hoor maar ik woon in wallonie ,A'pen is te ver , woon eigenlijk op de taalgrens , maar ik weet wel iemand dat TVV heeft, zal het daar eens aan vragen .Als iemand nog 1 in zijn shuif liggen heeft wil ik het wel overkopen .

Jean-claude bedankt voor je hulp .

groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen