Ga naar inhoud


flashen org image


Frank1234

Aanbevolen berichten


  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Frank1234

 

Probeer eens met (zoals je zelf voorstelde) recoverytool (met nulmodem)en installeer noodimage (let op: run recovery als administrator en let er op dat Microsoft NetFrameWorks 2.0 of hoger geïnstalleerd is).

 

(misschien ook de originele bootparameters terugzetten? (ook simpel met recoverytool))

 

Veel succes!

 

 

 

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste F,

 

dat had ik ook met versie 4.00. Na lang proberen het volgende gedaan.

 

Versie 3 erop gezet en toen werkte het wel goed. Je neemt de nieuwste versie, maar dat blijkt niet de juiste.

 

Probeer het maar en zult zien dat het probleem is opgelost.

 

Groet,

 

 

Bram

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste F,

 

heb ik ook wel ervaren.

 

Staan de gegevens zoals je IP adres goed ingesteld ? Read doen en dan voor de zekerheid even de gegeven saven.

 

Je moet soms ook wat geduld hebben, omdat systeem de poorten afzoekt en dat duurt soms enige tijd. Je ziet ook het poortnummer steeds veranderen.

 

Maar waar het precies vandaan komt weet ik ook niet. Als eenmaal een goede poort gevonden is, dan doet het programma het daarna direct goed, zonder problemen.

 

Groet,

 

 

Bram

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ervaring is dat dit maar eenmaal is.

 

Gewoon nog maar een paar keer proberen. Mogelijk moet je ook even je firewall uitzetten. Ik weet ook niet precies wat programma doet bij zo'n poortscan.

 

Hoor nog wel hoe het verloopt. Maar eenmaal goed ingesteld is het een prachtig programma om te flashen.

 

Groet,

 

 

Bram

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste F,

 

dit programma is wel het handigste.

 

Maar het kan ook handmatig. Door eerst het geheugen leeg te maken en dan volgens bepaalde procedure de versie er weer via de usb stick in te zetten. Maar dat is wel wat bewerkelijker. In principe is het mogelijk. Ook weer met behulp van de serieele kruiskabel.

 

E2 draait hier probleemloos. Ik heb geen enkele neiging om weer terug te gaan naar originele Kathrein versie. Tenzij ik de box zou verkopen en iemand wil daarbij de originele versie hebben.

 

En als het lukt met een Windows XP systeem, dan moet het bij jou ook lukken.

 

Er is ook nog een programma KCC. Maar ik denk dat je toch eerst E2 moet verwijderen.

 

Groet,

 

 

Bram

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil nu de org firmware en dan multiboot op een usb stick. Met de huidige E2 aaf firmware doen de bbc hd kanalen het niet meer. Recovery tool doet het nog steeds niet, hij blijft maar checken. upload 0%. Ik heb eerst ip nrs ingesteld en dan read en save vervolgens connect maar dan blijft hij maar checken....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...