Ga naar inhoud


Prijsverhoging basis-pakket


Jap

Aanbevolen berichten

Al een tijdje stonden de nieuwe prijzen op de website, maar nu officieel bevestigd in een "persoonlijke" email.

 

Quote nieuwsbrief :

"Tot slot willen we u er graag op wijzen dat met ingang van 1 september 2011 het nieuwe tarief voor het Basis-pakket wijzigt van € 9,95 naar € 10,95 per maand. Voor uw 2e en/of 3e televisie verandert het tarief van € 1,- naar € 1,50."

AZBoxHD : 19.2 - 23.5 - 28.2 (T55)

DSR2210 : 19.2 - 28.2

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dit staat er nog onder

 

 

Mocht u naar aanleiding van deze wijziging uw abonnement willen wijzigen of beëindigen, dan kan dat tot 1 augustus 2011, via het telefoonnummer 0900-9323, optie 8 (€ 0,15 p/min).

 

Dus ja je kunt opzeggen

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens mij mag je als er een prijsverhoging is direkt van je kontrakt af. Waarom zou dat niet voor C+ gelden

 

duske

GELUKKIG ZIJN ER NOG SAT-VRIENDEN DIE JE WILLEN HELPEN ..

Als je het weet is het gemakkelijk.

Beter 2 keer vragen dan 1 keer fout doen.

Dreambox600 800Hd strong 8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac
Origineel bericht van: Jassy
Hoe was het ook weer bij een prijsverhoging? Geldt dan de contractdatum nog of kan je dan per direct opzeggen?

Direct of niet direct, dat ligt er een beetje aan. In principe kun je van een lopend contract af op het moment dat de wijziging van kracht wordt. In dit geval dus per 1 september met inachtneming van 1 maand opzegtermijn. En dat is ook precies wat feitelijk in de email stond.
Link naar reactie
Delen op andere sites

oke maar nu heb ik nog een vraagje. Ik heb een pakket (weet niet hoe het heet) en betaal hiervoor €69,00 wordt dat ook duurder. ze hebben mij al meerdere keren gebld om mijn kaart om te ruilen (nog steeds een zwarte) maar ik heb begrepen dat dat geld gaat kosten. Een oranje kaart kost € 9,95 per maand

Hoe zit dat?

duske

GELUKKIG ZIJN ER NOG SAT-VRIENDEN DIE JE WILLEN HELPEN ..

Als je het weet is het gemakkelijk.

Beter 2 keer vragen dan 1 keer fout doen.

Dreambox600 800Hd strong 8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Dat is het Set Top Box pakket, daar is geen prijsverandering van bekend (bij mij dan). Als CDS je voorstelt de kaart om te wisselen, mogen ze er een vergoeding voor vragen, echter deze vergoeding is wel vrijwillig. In principe hoef je je kaart (nog) niet om te wisselen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor jullie meldingen. Heb nog geen mail gehad, verwacht hem dan ook de komende dagen.

 

Overigens wel grappig: Ik heb een tijd geleden met hun aan de telefoon gehangen waarom nieuwe klanten 10,95 betalen en ik 9,95. Dat was omdat ik een trouwe vaste klant was en ik dus een korting kreeg. Mooi niet dus haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

wordt dus een tijd voor de kabel weer te gaan nemen denk ik .

Hoezo? Die is inmiddels ook al duurder. En zeker met een basispakket minimaal bijna of over de 17 Euro... Nog altijd 6 Euro duurder...
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog wel ja!!! Totdat die kabel ook (bijna) volledig digitaal gaat wink Dat aantal zenders wordt ook steeds minder. En zeker als je al satelliet hebt dan is dit geen nadeel neem ik aan...

 

In ieder geval in Kerkrade kunnen ze binnenkort niet meer op de slaapkamer naar ARD, ZDF en de BBC kijken....

 

Maar ik denk dat ik nu offtopic ga...

 

Het basispakket wordt 1 Euro, 10% duurder en het 2e en 3e kaartje 50 cent 50% duurder... en dat terwijl voor dit pakket eigenlijk zelfs een transponder minder nodig is momenteel... De meesten zien dan ook een teruggang in kwaliteit. Dus bij CDS is het momenteel als je een basis pakket hebt duurder voor minder!!! Dat is in ieder geval een feit...

 

E.e.a. wordt opgeheven zodra je een BasisHD pakket hebt. Zelfs bij Ziggo "krijg" je er dan geen Belgen in HD erbij, en bijvoorbeeld Discovery Showcase HD enz...

 

Het lijkt wel of CanalDigitaal momenteel een "boete" gaat vragen voor het tot stant houden van dubbele SD uitzendingen... In ieder geval HD te promoten (is maar 4 Euro meer dat Basis HD) zodat ze zo snel mogelijk DVB-S/MPEG2 kunnen uitfaseren...

 

Alleen dan weer... het 2e en 3e kaartje gaat niet goedkoop inclusief HD (op Ned1,2 en 3 in HD na).. Ze zouden er minstens de basiszenders (RTL/SBS) in HD erbij moeten zetten op het 2e en 3e kaartje.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...