Ga naar inhoud


[Kosten verhoging Ziggo], slechte argumentatie


rudolfdebeer

Aanbevolen berichten

Net folder met brief in bus. Ziggo wenst meer geld voor veranderd basispakket per 1 september. Verplichte afname HD kanalen

met dure receiver en installatiepakket exclusief.

 

Dan toch maar naar Canaal Digitaal???

BBC HD zie ik gratis op mijn Kaon 660 van 120 euro.

Ik zie daar nog meer HD dan Ziggo bied. FTA

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Gerard 76
En als je nu absoluut geen HD wilt hebben dan?
Wat als je tevreden bent met je gewone digitale decoder?


Dan kan je GEEN HD kijken maar dat vind je niet erg.

Vreemd is wel dan Eredivisie live extra geld vraagt voor HD.
Hoeveel eredivisie live abonnees kijken inderdaad HD maar die betalen er wel extra voor wat ze niet gebruiken.

Voor mij overigens geen CDS meer, hoeveel keer die ut lullen al een ander systeem hebben genomen.

Suc6
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gerard 76
dus je hoeft geen andere decoder te nemen/kopen?

Neen.. Als jij sd wilt kijken mag en kan dat gewoon, er komen wel meer sd zenders bij. Ook in andere pakket vormen.

Als je via marktplaats een hd decoder haalt en daar je kaartje in doet kan je straks dus hd kijken. (Niet alle zenders offcourse, wel ned123 en commerciëlen.)
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Watte 16,95 euro? Mijn prijs gaat per 1 september wel degelijk omhoog. Canaal Digitaal word weer interessant.

Op dat HD aanbod stond ik niet te wachten.

Die HD receivers zijn gewoon nog te duur.

Apparaat+hdmikabel+extra kaart. Tel uit......

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote Sjaak(k): Oh ja vertel eens dan, het basis abo is en blijft €16,95 met 25 analoge zenders gratis erbij :D

 

TV Standaard

In sommige gemeenten gelden andere tarieven voor TV Standaard. Controleer hieronder welk tarief geldt in de gemeente waar je woont.

Prijs

Standaardtarief voor alle gemeenten, tenzij hieronder vermeld. € 16,95

Uitzonderingen

Den Bosch € 10,94

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij zijn er geen extra kosten aan verbonden, naast de kosten van de kaart zelf uiteraard.

Kaart 4 & 5 MOET je via de helpdesk aktiveren en dat kan niet dmv ziggo.nl en je krijgt er geen freeview op. Wel heb je de pakketten erop staan die kaart 1, 2 & 3 ook hebben.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Idd kun je 5 kaarten gebruiken dat is al jaren zo, maar voor die 2 moet je extra voor betalen, 3 ervan zijn gratis te registreren wink


Ze zijn in elk geval zonder extra kosten te registreren. Dat van die freeview wel of niet kom ik volgende week achter als ik een vierde laat activeren.

DM800HDSE - OpenPLi 2.0

DM600 - OpenPLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik zei, gewoon even bellen naar hun helpdesk (of wat er voor door gaat) of een webcare mannetje aan z'n jas trekken: dan krijg je kaart 4 of 5 gewoon geregistreerd.

Over welk forum heb je het trouwens? Want dit forum is niet van ziggo...

 

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Laat het nog even weten, ik wil ook nog een 4e kaart activeren. smile Ze doen daar bij Ziggo nogal wazig over las ik op hun forum. crazy

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zijn inderdaad moeilijke klojo's daar. Ik heb 3 lui aan de telefoon gehad, de derde wilde me pas helpen.

 

De eerste (afdeling verkoop) zei dat ik een 0900 nummer moest bellen daarvoor, want haar leidinggevende had dat gezegd. Ik betaal godverdomme 90 euro per maand aan die oplichters, willen ze me niet eens een kaartje bijzetten... Ik heb ook mijn telefonie bij hun, dus de helpdesk is gratis. Overigens toen ik vorige week belde met een collega van haar zei die mij dat ik gewoon bij hem kon laten bijschrijven. Dat had hij toen ook bij zijn leidinggevende moeten navragen, dus ik weet niet hoe goed die leidinggevenden daar op de hoogte zijn. Volgens haar was de vorige van Ziggo die ik sprak niet goed op de hoogte.

 

Maar goed, ik heb vriendelijk bedankt en gezegd dat ik iemand anders ging proberen. Dus ik hang op, bel opnieuw 1200. Nu ga ik naar keuze 6 (vragen over het wijzigende pakket). Deze mevrouw zegt me dat ik verkeerd zit, want ik zit bij de afdeling opzeggen (?). Ze stuurt me vriendelijk door naar een andere afdeling.

 

Aangekomen bij de afdeling wijzigingen. Inmiddels 30 minuten verder. Deze dame kon me gewoon meteen helpen. Helaas, de vierde en vijfde kaart die wordt geregistreerd krijgt geen free-view. Je mag wel gratis tot 5 smartcards laten aanmelden. Binnen 48 uur zou ik beeld hebben, daar wacht ik nu nog op.

 

Ik heb nog een keer gevraagd welke keuze ik moest maken bij het keuzemenu. Volgens haar was het in het keuzemenu nummer 3, afdeling wijzigingen. Ik heb haar gevraagd hoe dat zat met dat 0900 nummer, ze zei dat dat gewoon bij 1200 mogelijk was, geen gezeik.

 

In elk geval veel succes bij de registratie, laat je niet zomaar van het kastje naar de muur sturen. Mij hebben ze in elk geval goed op de kast gekregen.

DM800HDSE - OpenPLi 2.0

DM600 - OpenPLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, want dat basispakket is veel minder dan het was.

Wil ik evenveel zien na 1 september moet ik duurste pakket pakken want ik had Z1 + dat totaal voor 10 euro is dus 26,95 euro. Nu dus 29,95. Krijg wel wat extras. TV on demand, uitzending gemist etc erbij lijkt het. Echter Ziggo zegt dat ik voor huidig abo na bellen slechts het basis abo krijg per 1 sept, hoezo? Verder alle Humaxen, Samsungs en Cisco's bij elkaar ondeugdelijke problematische hardware met instabiele firmware. De concurrenten Canaal en KPN zijn niet veel beter.

 

In Satland bestaan betere apparaten die niet gecertificeerd worden. En KAON blijft een van de betere spelers. Nooit problemen.

 

Ik heb dit weekend die Samsung zonder harddisk met TV on demand getest >>> Groeten aan Samsung en Ziggo >>> Schrot!!!

 

 

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Je kan ook gewoon een 8000 met dvb-c tuners aan boord gebruiken bij ziggo. Werkt prima, weet alleen niet voor hoelang.

ITV & VOD nam niemand af dus stoppen ze dat maar in het basis pakket zodat iedereen mee betaald. blush

Vwb de "gecertificeerde" decoders maakt het allemaal geen ruk uit, deze zijn bij alle providers k*t.

 

Origineel bericht van: rudolfdebeer
Nee, want dat basispakket is veel minder dan het was.

Wil ik evenveel zien na 1 september moet ik duurste pakket pakken want ik had Z1 + dat totaal voor 10 euro is dus 26,95 euro. Nu dus 29,95. Krijg wel wat extras. TV on demand, uitzending gemist etc erbij lijkt het. Echter Ziggo zegt dat ik voor huidig abo na bellen slechts het basis abo krijg per 1 sept, hoezo? Verder alle Humaxen, Samsungs en Cisco's bij elkaar ondeugdelijke problematische hardware met instabiele firmware. De concurrenten Canaal en KPN zijn niet veel beter.

 

In Satland bestaan betere apparaten die niet gecertificeerd worden. En KAON blijft een van de betere spelers. Nooit problemen.

 

Ik heb dit weekend die Samsung zonder harddisk met TV on demand getest >>> Groeten aan Samsung en Ziggo >>> Schrot!!!

 

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...