Ga naar inhoud


[Kabel] Telenet verhoogt tarieven ....


Bangkok By Night

Aanbevolen berichten


al 4 jaar geen teleslet abonnement meer betaalt, maar de kabel werkt nog steeds, kan dus nog steeds analoog ontvangen. Simpele verklaring is gewoon de kostprijs voor een technieker langs te gaan die te hoog is. Dus laten ze het meestal wel gewoon zo. Tot natuurlijki er eentje langskomt bij je buur in de zelfde paddenstoel, als die op zijn werk order staan heeft om je af te sluiten kan dit wel gebeuren. Maar tot op heden is de paddenstoel buiten wel al enige keren open gewwest maar van mijn aansluiting zijn ze toch gebleven.

 

Doe er je voordeel mee, afzeggen die rommel van teleslet en lang leve de sat ontvangers.

Sab multiswitch 17/8  GT-U3X38 DVB-T  UHF antenne   Maximum e85   4 * LNB Titanium QUATRO multiswich
3* Xtrend ET 4000 en 1 gigableu HD quad plus met 3 tuners DVB-S2

Belgacom TV
Samsung LE40C750 LCD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is inderdaad misleidend, maar van Telenet kan je niets anders verwachten.

 

Naast mijn satelliet heb ik eens een jaartje digitaal van Telenet er bij genomen om eens te kijken wat de voor en nadelen zijn.

 

Voordeel heb ik nog niet gevonden. Nadelen zijn er met overvloed.

 

Als het jaar om was ging de digitale TV er weer uit gaan, maar nu heb ik een reden om eerder op te zeggen. Helaas wordt het niet goedkoper. Ik heb nu een Shake+Fiber50.

 

Internet en telefonie apart komt duurder uit dan de Shake.

 

Ik heb in conflikt gelegen met Telenet vanwegen de facturatie die voor geen meter klopte. Er werd alsmaar meer aangerekend. Na aangetekend schrijven kreeg ik direct telefoon van hen. Niet dat het veel beter werd factuur die daar op volgede was nog duurder. Toen heb ik de ombudsman ingeschakeld, vanaf dan is er pas beweging in gekomen, maar dit is voor mij teveel.

 

Ik wens een correcte facturatie en geen wan praktijken. Dus kijk nu al uit naar een DSL provider. Ik heb nog een half jaar de tijd om dit uit te zoeken en dan is het jaar contract ten einde.

 

Goed dat de regering hier toch nog een goede regeling heeft kunnen vinden. Helaas pas vanaf 2012. Dan kan je na een 6 maanden al van provider veranderen in plaats van 12 maanden.

 

mvg

 

PS: autosport: interesse in BTCS (Belcar, VW Fun Cup, FIA GT)race?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jeevanhoof
Hoi,

ik heb het ook helemaal niet op telenet staan, zeker niet na al de verhalen die ik al gehoord heb.

Maar als je overschakelt op digitale tv wordt je kabelabonnement wel goedkoper !
Er wordt dan maar 6% BTW gerekend i.p.v. 21% bij een analoog abonnement.

je moet er natuurlijk nog wel de huur van je decoder bijtellen...

mvg


Met die 6% bedoel je 12% (6% is verbouwingen aan huizen ouder dan 5 jaar en horeca) en die rekenen ze dan ook nog verkeerd aan. i.p.v. die aan te rekenen op hun digitaal TV rekenen ze die aan op hun analoog TV. Als je digitaal TV heb moet je die factuur maar eens ontleden.

mvg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: _Bartje_
Dat kan die technieker ook niet ruiken.
Zou jij bij een vreemde hond in het hok gaan?

mvg Bart


Op de eerste plaats staat die paddestoel verkeerd.
Je kan ook aanbellen en vragen om de hond even uit het hok te halen, zodat je de klus kunt uitvoeren.

Mijn ouders hebben ook niet aangedrongen smile

mvg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zal ook best nog wel gebeuren.

Of die paddestoel verkeerd staat weet ik niet.

Ik begrijp dat je problemen hebt gehad en dat je de ombudsdienst in hebt moeten schakelen enz.

 

Het valt echter wel op dat elk topic waar het woord telenet in valt je erop springt als een leeuw en niets anders probeert als iedereen maar te zeggen hoe slecht ze zijn.

Er zal best wel afentoe iets mis gaan zoals bij elke provider.

Ik heb echter nog nooit geen problemen gehad.

Niet met facturatie en niet technisch.

Ik kan echter over mijn vorige provider ook wel een boek schrijven. Maar om nu in elk topic mijn gal daar over te spuwen???

 

mvg Bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: _Bartje_
Dat zal ook best nog wel gebeuren.
Of die paddestoel verkeerd staat weet ik niet.
Ik begrijp dat je problemen hebt gehad en dat je de ombudsdienst in hebt moeten schakelen enz.

Het valt echter wel op dat elk topic waar het woord telenet in valt je erop springt als een leeuw en niets anders probeert als iedereen maar te zeggen hoe slecht ze zijn.
Er zal best wel afentoe iets mis gaan zoals bij elke provider.
Ik heb echter nog nooit geen problemen gehad.
Niet met facturatie en niet technisch.
Ik kan echter over mijn vorige provider ook wel een boek schrijven. Maar om nu in elk topic mijn gal daar over te spuwen???

mvg Bart


Als Telenet zich zou gedragen zoals een provider dat hoort te doen dan zou ik mijn beklag niet kunnen doen.

Of vindt u het normaal dat zij bijvoorbeeld aan traffic shaping doet.
http://www.tik.be/past-telenet-traffic-shaping-toe-update

Dat ze bijvoorbeeld koppelverkoop toe pasten toen het nog verboden was in België!

Het conflict dat ik had met Telenet is zeer recent. 1/2/2011 ben ik overgegaan op "Fiber40" (lees:Coax) in een shake. toe zijn de problemen op de facturen begonnen. nu zijn ze pas opgelost. (lees: als ze zich aan hun geloften houden tenminsten).

Voordien had ik nog andere problemen met hen. Je kan ze gewoonweg niet vertrouwen. Ze maken beloftens aan telefoon die ze niet nakomen.
Als ik nu nog bel met hen neem ik de gesprekken op, als bewijs materiaal.

Als jij dit gal uitspugen noem is dit uw volste recht. Ik noem dit gewoon de waarheid vertellen en andere waarschuwen om hun rekening in het oog te houden. Zeker die een domiciliëring hebben.

Trouwens wat dacht u van de truk die ze toepassen op hun factuur met vorig saoldo. ze kijken 9 dagen voor vervaldag of je betaald hebt, heb je dit niet gedaan dan drukken ze op het overschrijvings formulier simpelweg de som van de 2 maanden.
Hoeveel ouden mensen (die het al niet breed hebben) laten zich hier door strikken denkt u?

mvg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je al zo lang problemen hebt begrijp ik niet dat je er nog altijd klant bent.

Als het op een ander beter is zou ik zeker overgaan.

Als ik over een bedrijf niet tevreden ben blijf ik er ook niet.

Aangezien je een fibernet abbo hebt vermoed ik dat je dit een half jaar geleden hebt afgesloten.

Als ik bij je berichten kijk ben je al langer ontevreden.

Of doen ze dan toch iets goed dat je toch nog bij telenet klant bent?

Ik kan ook zeggen dat mijn adsl lijn hier waardeloos slecht was en dat ik bij belgacom tegen een muur opliep.

Ik trek dan echter mijn conclusies en stap over.

 

Maar goed als het jou oplucht om hier elk topic over te klagen moet je dat zeker doen.

 

mvg Bart

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je gaat blijkbaar goed terug in mijn geschiedenis, maar blijkbaar lees je niet goed.

 

Als het 2/02/2012 is zit het contract er op en zal er terug DSL in gebruik genomen worden.

 

ook gaat dat internet niet zo snel als de coax oplossingen van Telenet. Ik steek mijn tijd niet graag in het nakijken van onduidelijke facturen. Daar is het leven te kort voor.

 

Opluchten doet mij dit niet. Wat u waarschijnlijk ook niet gelezen hebt, heb ik niet graag dat iemand dit ook moet memaken. Vast hangen voor een jaar aan een onbetrouwbaar provider.

 

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Dit is er ook over , heb aangetekend schrijven klaarliggen . Na 12 jaar afpers praktijken is het genoeg .

 

P.s weet iemand goede vdsl provider ? , internet blijft wel noodzaak !.

 

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: smoking

Dit is er ook over , heb aangetekend schrijven klaarliggen . Na 12 jaar afpers praktijken is het genoeg .

P.s weet iemand goede vdsl provider ? , internet blijft wel noodzaak !.


Ik heb mijn oog op EDPnet laten vallen.

Ziet er voor mijn noden een gede aanbieder uit. Ik moet helaas nog ff wachten.

mvg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...