Ga naar inhoud


[ET9000] ET 9000 werkt niet op Telfort ZYXEL F1 modem


Gast Pounder

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Joh, je hebt helemaal gelijk. Alle reviews zijn hetzelfde, die kloppen niet en niemand heeft er last van.

 

Lekker de kop in het zand en die paar mensen die klagen zullen er wel geen verstand van hebben. wink

 

Dat er slechts 85graden Chinese G-Luxon en Koreaanse Sam Young goedkope rommel elco's in de ET9000 worden gebruikt op plaatsen waar het apparaat wel 65-75 graden warm wordt (gemeten direct om de componenten) is natuurlijk ook een fout van mij en er is verder niets aan de hand wink

 

Dat er vrijwel geen enkele ESD beveiliging aanwezig is in de ET9000 is zeker ook een beoordelingsfoutje. Gewoon niet gebruiken in de buurt van statische elektriciteit of binnen 100 KM van een blikseminslag en niet met de vingers in de buurt komen. Niets aan de hand wink

 

Dat DHCP van mijn (nieuwe) exemplaar met de allerlaatste PLI beta 2 nog steeds niet werkt zal ook wel mijn beoordelingsfout en gebrek aan kennis en gebruik van slechte netwerk apparatuur zijn.

 

Ik wens je veel succes en wijsheid als de ET's zometeen een jaar of 1,5 a 2 oud zijn en al die tijd zonder ventilator hebben gedraaid.

 

Mvg,

 

Michel

 

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 64
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Beheerder

Dat heb ik allemaal al geprobeerd.

 

In 99 van de 100 gevallen krijgt hij geen DHCP, terwijl andere apparatuur op exact dezelfde kabel daar geen enkel probleem mee heeft.

 

Zet ik het IP adres vast, werkt het prima.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist even getest. Ik heb de versie van 19 juli er op staan.

DHCP werkt niet. Lijkt me ook onmogelijk zo lang de ET9K z'n eigen mac adres niet weet. Zie device info als bijlage.

post-167-1318262196,1683_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om dat de webinterface none geeft bij mac adres zegt helemaal niks (behalve dat de webinterface op dat punt niet correct werkt). Weet zeker dat als je ifconfig geeft in telnet dat je gewoon een mac adres (HWaddr) te zien krijgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep, met dat commando krijg ik wel een mac adres te zien, dus dat ligt aan de webinterface.

Desondanks: DHCP heeft bij mij nog nooit gewerkt en de oorzaak zit in ieder geval in de ET9K zelf.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
Origineel bericht van: Littlesat
Heb je dan nog steeds problemen met de laatste OpenPli2.0-beta met DHCP op een ET9K?


Dat heb ik zojuist geprobeerd, maar veel verder dan flashing... komt hij vandaag niet.

Zowel de 20-07 als de 19-07 versie krijg ik er niet op.

Dit gaat te ver off-topic. Ik laat wel weten hoe het afloopt zodra ik die 20-07 er op heb staan.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel
Origineel bericht van: Littlesat
Heb je dan nog steeds problemen met de laatste OpenPli2.0-beta met DHCP op een ET9K?


Dat heb ik zojuist geprobeerd, maar veel verder dan flashing... komt hij vandaag niet.

Zowel de 20-07 als de 19-07 versie krijg ik er niet op.

Dit gaat te ver off-topic. Ik laat wel weten hoe het afloopt zodra ik die 20-07 er op heb staan.

Mvg,

Michel


Maandagmorgen model :D
Koreaan was nog niet wakker denk ik ...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel
Origineel bericht van: Littlesat
Heb je dan nog steeds problemen met de laatste OpenPli2.0-beta met DHCP op een ET9K?


Dat heb ik zojuist geprobeerd, maar veel verder dan flashing... komt hij vandaag niet.

Zowel de 20-07 als de 19-07 versie krijg ik er niet op.

Dit gaat te ver off-topic. Ik laat wel weten hoe het afloopt zodra ik die 20-07 er op heb staan.

Mvg,

Michel


Lijkt erop dat je de aller eerste model hebt. In de eerste boxen zat een bootloader welk maar een image tot 40MB kon laden.

Je zal dus eerst de bootloader moeten updaten zodat je de image goed kan laden.

Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...