Ga naar inhoud


[Powersky] Firmware electron 1900cr


sat1

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: sat1
Hallo is er voor deze receiver nog firmware te verkrijgen met de bijbehorende laad programma`s?

Als ik niet verkeerd begrepen heb,zou je via een programma op je pc en een nulmodemkabel kunnen kijken.maar jammer genoeg,hebben de meeste nieuwe pc dit niet meer.
zelf ken ik er weinig van.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Heb hier ook nog een Power Sky PS-1900CI en een Electron CI staan. Weet er iemand of deze nog te gebruiken zijn met een kaart voor CD of TVV ?

Ik kan serieel upgraden met een nullmodem kabel via de PC. Waar vind ik ergens de nodige software en eventueel een tooltje om te upgraden.

 

Dank.

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Heb hier ook nog een Power Sky PS-1900CI en een Electron CI staan. Weet er iemand of deze nog te gebruiken zijn met een kaart voor CD of TVV ?
Ik kan serieel upgraden met een nullmodem kabel via de PC. Waar vind ik ergens de nodige software en eventueel een tooltje om te upgraden.


Niemand ?
Dacht toch dat deze ontvanger compatibel was met o.a. : Arion en Ferguson. whistle

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

min of meer,je moest de firmware inladen in een programma,om zo compatibel te zijn.en dan uploaden.ik weet niet of het extra menu nog bruikbaar is.ik heb ook eens gezien,een toestel dat je langs de ene kant met een nulmodemkabel aansluit,en de andere kant een utp kabel.hoe het allemaal ging/gaat,weet ik niet,kende de taal niet,en toen wist ik niks af van vertalingen.

Zal eens in mijn archieven kijken,ik ben ex powersky kijker,maar vond het wel een prachtig toestel.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb eens rondgekeken in mijn archieven,en niet zoveel meer gevonden.het is arioner24 en aucedit,om software comptibel te maken.de keyupdater en de settingeditor,heb ik nog niet gevonden.oftewel heb ik ze niet meer of ze zitten goed weggestoken.

geïntereseerden,kunnen naar mij een pm sturen,dan mail ik het,of als ik mag,zet ik ze allebei als bijvoegsel.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ook eens rondgekeken en diverse uploaders gevonden van zowel arion als ferguson ( zelfs een volledige toolbox ). Ook heb ik diverse recente auc bestanden gevonden.

Ga misschien dezer dagen eens aan de slag.

Alvast bedankt voor het meezoeken. smile

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...