Ga naar inhoud


Fiets met versnelling trapt door


djpetit

Aanbevolen berichten


  • 4 weken later...
Origineel bericht van: trust
Ik gok meer op een defekt freewiel .


Sorry satters,

allang niks meer van mij gehoord over dit topic. Uiteindelijk op zaterdag maar even langs de fietsboer geweest. En ja wat trust al aangaf een defect freewiel.

Al met al zou het teveel geld gaan kosten (omdat misschien ook de ketting vervangen moest worden) en ik helaas de fiets naar zijn laatste rustplaats heb gebracht !

Iedereen bedankt voor het meedenken !

mvgr,

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: lock
Was die fiets dan zo slecht?
Ik fiets 15000 km per jaar en vervang iedere 5000 km de ketting en iedere 10000 km de cassette; valt onder de categorie normaal
onderhoud.


Lock...was al een oudje en kon er € 60,- ongeveer voor krijgen op een welbekende veilingsite....

om dan er eerst € 60,- tegen aan te gooien vind ik een beetje zonde !!

mvgr,

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 jaren later...

ik trap en trap door hoe kan dat

 

 

Origineel bericht van: djpetit

 

Aan het achterwiel, in de deraillieur graemlins/wink.gif

 

In de deraillieur is een beetje lastig.

 

Als het een naafversnelling is (in de naaf), zit er een stelschroefje bij het handvat. Door hier aan te draaien, verandert de spanning van de kabel en het gedrag van de versnelling. Meestal zitten er bij de naaf een aantal streepjes die je uit moet lijnen in de middelste versnelling. Maar dat is erg merk afhankelijk.

 

Meer info is een noodzaak (merk versnelling e.d.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@jobaugfr

Waar slaat dit bericht op?

topic is van 2011

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...