Ga naar inhoud


[ET9000] Je moet eerst de nieuwe bootloader flashen voordat je open-pli 2.1


dreamer122

Aanbevolen berichten


  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ja hoor daar kun je zelf een foto in zetten als je wilt.

Maar dan moet je je aan deze regels houden.

 

 

Installation :

 

Download the last bootloader zip file.

Unzip bootloader zip file on a usb memory stick.

In the folder ET9000, you'll find a splash.bin file.

Unzip the splash.zip file and replace the old splash.bin file

 

If you want to make your splash Bootloader.

 

- Your picture dimension must have 720x576.

- You must save it in BMP format in 24bit color deep.

- The size of the bmp file must be 1.216 Ko

 

Ik gebruik deze zie bijlage ff hernoemen naar splash.bin dus van .bmp gewoon .bin maken en die bij de bootloader zetten

 

 

 

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Fretsat
Origineel bericht van: hgroen
Ik ben ook pas in het bezit van een ET9000 en helemaal nieuw op het gebied van Open Pli


nog "groen" zeg maar.... :D

De drivers zitten in de Open Pli versie die je er op zet, dus daar hoef je niets bijzonders mee te doen op dit moment.


Hoe moet ik dan op et-view.com de aparte firmware package van 25-3-2011, de et9000 drivers (kernel 2.6.18) en de aparte drivers met diverse datums zien die daar te vinden zijn. Zitten deze allemaal in de bij pli-iamges?

HG

 

Topfield TF4000 PVR en ET 9500, Visiosat Bisat G3D, 4 x ALPS quad lnb, Astra 1 en Astra 2 en 3 en Hotbird.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hgroen
Origineel bericht van: Fretsat
Origineel bericht van: hgroen
Ik ben ook pas in het bezit van een ET9000 en helemaal nieuw op het gebied van Open Pli


nog "groen" zeg maar.... :D

De drivers zitten in de Open Pli versie die je er op zet, dus daar hoef je niets bijzonders mee te doen op dit moment.


Hoe moet ik dan op et-view.com de aparte firmware package van 25-3-2011, de et9000 drivers (kernel 2.6.18) en de aparte drivers met diverse datums zien die daar te vinden zijn. Zitten deze allemaal in de bij pli-iamges?


Die drivers worden door PLi meegenomen in hun build. Daarom zijn is ook voor iedere box een aparte PLi package. Nieuwe drivers worden uiteraard pas opgenomen als gebleken is dat er geen problemen door ontstaan. De genoemde firmware (van 23-5-2011) is gewoon een door et-view gepubliceerde PLi versie die momenteel dus achterloopt op wat er verkrijgbaar is via de PLi website (en aan de datum te zien zitten daar de laatste drivers dus niet in...). Dus in principe hoef je naar die et-view site niet te kijken. Voor de 2.1 versie van PLi moet je wel eerst apart een nieuwe bootloader laden. Daarover is hier al een ander topic te vinden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...