Ga naar inhoud


[ET9000] Je moet eerst de nieuwe bootloader flashen voordat je open-pli 2.1


dreamer122

Aanbevolen berichten


  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Bootloader installeren voor versie 2.1

 

- Download et9000_bootloader.zip (http://www.et-view.com/download/bootloader/) Daarin vind je een et9000 map. Die et9000 map zet je op een FAT32 geformatteerde USB stick, in de root.

- Plaats de USB stick in de decoder en zet deze aan.

- De decoder geeft aan dat er een image gevonden is en druk op OK (knopje op de decoder zelf, achter het klepje).

- Doe verder niets, de decoder start automatisch weer op.

 

Pli image installeren

- Ga naar: http://www.pli-images.org/modules/file_downloads/file_downloads.php?fd_id=1&dir=/et9000

- Download een stable versie (aan de linkerkant staat een groene vink staat met Stable er achter).

- In deze zip vind je ook weer een et9000 directory. Deze hele map kopieer je weer naar de USB stick die je net gebruikt hebt. De oude et9000 map mag je eerst hernoemen of verwijderen. Anders gewoon overschrijven.

- Plaats de USB stick in de decoder en schakel deze aan.

- De decoder geeft aan dat er een image gevonden is en druk op OK.

- Laat het ding lekker zijn gang gaan. Dat Booting duurt wel even, gewoon rustig wachten. De decoder start automatisch weer op als alles klaar is.

 

Als je eerder al instellingen hebt gedaan is het handig om eerst de AutoBackup plugin te installeren en te gebruiken voordat je de nieuwe image er op zet. Je instellingen blijven dan bewaard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

doe ik wat verkeerd ?? ik volg de stappen van jou ,, hij zegt ook een image gevonden ,,of bootloader,,maar boot niet maar zegt rady ,,als ik dan zelf opnieuw opstart ,en kijk onder hoofdmenu ,informatie ,over ,staat er image unavailable en het menu ziet er het zelfde uit als orgineel ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste keer krijg je bij de image versie inderdaad unavailable. Eigenlijk staat daar de datum en tijd van je laatste upgrade en bij een verse flash weet de box de tijd nog niet en daarom zie je dan daar Unavailable. De Enigma datum klopt wel, maar dat is dan van het laatste bouwsel van de binary.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook pas in het bezit van een ET9000 en helemaal nieuw op het gebied van Open Pli en ik heb nog een vraag die hier mogelijk bij aansluit. Moet er ook nog iets gebeuren met diverse drivers voor de ET 9000 en zo ja hoe?

 

Alvast bedankt voor een reactie.

HG

 

Topfield TF4000 PVR en ET 9500, Visiosat Bisat G3D, 4 x ALPS quad lnb, Astra 1 en Astra 2 en 3 en Hotbird.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hgroen
Ik ben ook pas in het bezit van een ET9000 en helemaal nieuw op het gebied van Open Pli


nog "groen" zeg maar.... :D

De drivers zitten in de Open Pli versie die je er op zet, dus daar hoef je niets bijzonders mee te doen op dit moment.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Had ik vanmiddag ook. Zie het topic over de backupsuite. Druk eens op de pijl naar beneden onder de Ok knop. En dan de blauwe knop. Kan je dan iets uit de lijst kiezen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...