Ga naar inhoud


Prepay datakaart Duitsland ?


Aanbevolen berichten

Hoi, wij gaan voor enkele dagen naar Duitsland en hebben geen internetvoorziening. Om toch een beetje mails te kunnen lezen zouden we via onze Vodafone dongle een prepaid gsm-data kaartje willen kopen.

 

Iemand enig idee wat er best genomen wordt voor kort verblijf (3 dagen)? Kostprijs?

 

Tnx!

SAT: momenteel niets meer 😞

Kabel: Telenet

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

Ik ben zelf een paar weken geleden een dag of vijf in de Eifel geweest (Bitburg) en daar heb ik in het hotel zelf gewoon een dongle met simkaart geleend. Die kon je daar in bruikleen krijgen voor 50 euro 'statiegeld' en via de creditcard kon je direct bandbreedte kopen. 5 dagen met 1GB koste 5,99. (T-mobile)

 

Het was in mijn geval wel rete-traag want dit hotel lag afgelegen aan een meer en daar hadden ze alleen GPRS ontvangst.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks for the info!

 

Ben ook ff gaan kijken op de website van MedionMobile.de , maar blijkbaar moet je in Duitland je SIM-kaart laten activeren voor deze kan gebruikt worden. Zag er wel 'n goed(koop) alternatief uit ;-)

 

Hotel biedt ook internet aan maar is r*teduur :-\

SAT: momenteel niets meer 😞

Kabel: Telenet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merkedesch
Origineel bericht van: Janneman
afgezien van de aanschaf van 40 euri...

voor 15 euro heb je een maand onbeperkt internet bij en grote supermarkt. Ken het zelf niet maar een collega is er te*tevreden mee


Dit kan ik bevestigen een vriend van mij gebruikt het zelfs in Nederland op de camping(vrij dicht bij de duitse grens)is namelijk goedkoper en sneller als een Nederlandse provider...die moeite heeft om daar dekking te geven.Ik zelf heb altijd VodafoneD2 gebruikt in Duitsland op de vrachtwagen maar was relatief veel duurder.

Registratie in Duitsland wil een "bel winkel" nog wel eens zelf "regelen" een supermarkt doet dit weer niet.

De Complete Dongels staan regelmatig in hun blaadje..ik sta bij hun op de mailing list omdat ik graag in Duitsland boodschappen ga doen..

Succes,

Merkedesch
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...