Ga naar inhoud


Pli 2.1 geen update.


Gast vincere

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal:

Ik heb al in geen 2 weken een update van PLI 2.1 beta doorgekregen is dat normaal ,of is er iets fout.

Normaal doe ik 1 maal in de 10 dagen een update en dan vind hij ook steeds rond de 20 updates , maar nu al ruim een week niets meer 0 updates gevonden geeft hij dan aan . Heeft iemand een idee waar het aan zou kunnen liggen. Gr Vincere.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb je wel opnieuw geflashed naar 2.1!!!???

 

Sinds wanneer moet ik voor een update flachen?

--------------------------------------------------------------

Ik heb het altijd zo gedaan en dat werkte prima ik kreeg steeds keurig netjes mijn updates binnen, dat heb ik ook ergens op het forum gelezen dat het zo kon.

 

Menu dan instellingen----dan ok.

Dan softwarebeheer--- dan ok.

Dan softwareupdate--- dan.

Wilt u uw ontvanger update?

Druk op ok en pakketlijst vernieuwen.

Een ogenblik geduld en dan zie je de updates die hij aan het updaten is voorbij komen.

Dan vraagt de vu of ik opnieuw wil opstarten, ik start opnieuw op en dat is het zo doe ik het al een half jaar. gr Vincere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

wat littlesat bedoelt is dat als je openpli 2.1 wilt gebruiken, je deze eerst in je box moet flashen. Draai je openpli 2.0, dan kun je niet online updaten naar openpli 2.1.

 

Er wordt niet meer ontwikkeld aan openpl 2.0 dus dat die geen updates meer vindt dat klopt wel.

 

Dus even op de pli site een 2.1 usb versie downloaden, op je stickie zetten, flashen, en dan zit je weer goed.

 

groet,

 

Wiz

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

En van tevoren een backup maken met autobackup (met autoinstall optie aan), dan krijg je ook al je instellingen en plugins meteen terug.

 

Citaat:

Sinds wanneer moet ik voor een update flachen?

Af en toe is dat nodig. En dat moment van af en toe is nu aangebroken...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry Littlesat ik had niet in de gaten dat ze bij pli al aan de volgende versie waren begonnen.

Dus ik was nog met versie 2.0 bezig. En ik heb er niet nagekeken dat ze al bij versie 2.1 waren.

---------------------------------------------------------------

En van tevoren een backup maken met autobackup (met autoinstall optie aan), dan krijg je ook al je instellingen en plugins meteen terug.

-----------------------

De autobackup zet ik op een USB stick neem ik aan, waar komt de USB stick in aan de voorzijde of aan de achterzijde van de VU Duo.

En dat doe ik na het flaschen van de versie 2.1 neem ik aan.

En wat voor comandos moet ik geven zodat de USB stick de opgeslagen instellingen weer op de juiste plaats neer zet.

Gr. Vincere. P.S ik heb geen harde schijf in de Vu.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...