Ga naar inhoud


Aankoop prijs Radio Times


Contemporanul

Aanbevolen berichten

Heeft iemand een idee waarom het verschil in aankoopprijs van de Radio Times (TV gids van de BBC) tussen België en Nederland zo groot is? De originele prijs van een los nummer in de UK is £ 1,20 ofwel € 1,38. In België € 2,25 en tenslotte in Nederland € 4,- (€ 3,99), ofwel bijna het dubbele!! Ik weet dat een abonnement waarbij de RT thuis gestuurd wordt ook bestaat, maar dan kost in NL een nummer ook nog altijd € 3,20. Vreemd, dit grote verschil.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik denk dat de RT in Nederland een moeilijke weg heeft om bij de consument te komen. Ik weet dat je hem in Amsterdam CS kan kopen verder week ik geen verkoopadressen. Ik koop alleen het Kerstnummer. De AKO blijft vaak met een aantal onverkoopbare nummers zitten. Dat moet om een of andere reden ook betaald worden.

Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015

Link naar reactie
Delen op andere sites

De losse verkoop van de Radio Times is niet gehouden aan een vaste verkoopprijs. Elke tijdschriftenkiosk/winkel mag zelf de prijs bepalen, wat vaak resulteert in grote verschillen onderling.

 

Een vergelijk is dan moeilijk te maken. Een abonnement op de RT is zeker ook mogelijk in Nederland, al laat de bezorging vaak te wensen over, sinds ze zijn overgestapt op een andere distributeur.

Groet, André

apparatuur: Gigablue Quad 4K, UE 4K, IP 4K, Octagon sf8008

ontvangst via een Big Bisat, Sky Stream UK, kabel en antenne

smartcards: Sky UK FTV en Fransat image: OpenATV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...