Ga naar inhoud


[Azbox ME] Info's over ME


verwijderd

Aanbevolen berichten

Aan allen die het leuk vinden. laugh

 

Info over de ME

 

Films en foto`s volgen later vandaag.

 

Box wordt met Neutrino geleverd en ondersteund ook meteen multiboot zodat de RTI E2 er ook prima op draait vanuit de FLASH want die is groot zat voor meerdere FW.

Android volgt later want op dit moment doet daarvan alleen het multimedia gedeelde het.

 

http://www.neutrinohd.eu/flyers/ME_flyer_dutch.pdf

 

Groet Ronnie 1966

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

Waarom draai je er niet de NeutrinoHD software op?

 

Die RTi is op de azbox premium HD+ gewoon echt niet goed.

 

Is dat dan anders op de Me? Kan me dat zo heel erg moeilijk voorstellen.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Michel

 

Ja op de ME draait hij wel goed, dit heeft met de drivers voor de processor te maken.

Overigens draait de RTI op de HD+ ook steeds beter, ik heb gehoort dat er binnenkort weer een nieuwe versie komt waar veel verbeteringen in zitten.

Als je wil kan je hem in Apeldoorn komen bekijken want daar zal hij staan met zowel Neutrino HD als RTI E2 erop.

 

Groet Ronnie1966

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
Origineel bericht van: Ronnie1966
Hallo Michel

Ja op de ME draait hij wel goed, dit heeft met de drivers voor de processor te maken.
Overigens draait de RTI op de HD+ ook steeds beter, ik heb gehoort dat er binnenkort weer een nieuwe versie komt waar veel verbeteringen in zitten.
Als je wil kan je hem in Apeldoorn komen bekijken want daar zal hij staan met zowel Neutrino HD als RTI E2 erop.

Groet Ronnie1966


Ik begreep van de importeur zelf dat jij deze box niet zelf hebt staan en de foto's afkomstig zijn van de importeur.
Dat is verder niet erg hoor, maar ik hoor van de importeur dat er wel nog wat problemen zijn met opnemen en de software nog niet 'goed' is.

Dat is ook geen enkel punt want het product is nog niet op de markt en is er is dus nog ruim anderhalve maand de tijd om e.e.a. in orde te krijgen.

Ik zou hem graag zelf testen want ik ben een groot fan van de Sigma chipsets en deze heeft een veel betere en krachtigere chipset en bovendien veel meer flash en RAM geheugen dan de premium.

Persoonlijk hoop ik wel dat ze wel met een goede eigen software komen en niet alleen hardware gaan verkopen en je voor enigma naar een andere 'externe' partij verwijzen.

Ik hoop op NeutrinoHD als een goed alternatief voor enigma2. Beter zelf iets goed verder ontwikkelen dan achter Dream Multimedia aanhollen.

Ik zou zeggen enigma2 aan de kant, NeutrinoHD naar voren!

Ik blijf dit draadje dus met verhoogde interesse volgen:)

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Leuk filmpje, maar ik heb daar geen waanzinnige satellietontvanger gezien.

 

Ik denk (maar weet dat niet als feit) dat Android nu nog niet heel bekend staat als 'Tha Bomb' DVB Gui en dat voorlopig ook nog niet zal worden.

 

Ik zou als ik OpenSat was, alles op NeutrinoHD inzetten. Beter dat, dan 3 userinterfaces half.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben benieuwd wanneer deze box te koop is.

 

Op basis van de beeldkwaliteit van onder andere de Popcorn Hour verwacht ik er veel van.

 

Hopelijk is de kwaliteit van vooral de NeutrinoHD software op orde als de box uitkomt.

 

CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!

Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1

Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...