Ga naar inhoud


[Enigma2] RTi Core v1.2 Enigma 2


D_liver

Aanbevolen berichten

RTi Core v1.2 Enigma 2

 

What is new?

 

- Kernel (Linux AZBox 2.6.22.19-25-the-ripper #48 PREEMPT Thu Jul 21 01:35:08 CEST 2011 mips GNU/Linux)

 

- Drivers from 05.08.2011 (Overall performance and stability is better now)

 

- Standby fixed on Premium

 

- New Media Center (Subtitle improvements, better support, just WMA and WMA Pro is not working)

 

- Added DVD Player (DVD ISO Files are now playable)

 

- Fixed MyTube

 

Media Center tested with:

 

- Batman Begins 1080p HDDVD x264-ESiR.mkv

 

- hd1080-defiance.mkv

 

- Transformers.Revenge.of.the.Falle n.1080p.BluRay.x2 64-ETHOS.mkv

 

- Blood.Diamond.2006.1080p.HDDVD.x2 64-DEFiNiTE.mkv

 

- The_Matrix_1999_1280x532_DTS_5.1c hannels.mkv

 

 

To Load this Enigma2 use AZUp attached together with Enigma 2.

 

 

Download:

 

http://www.filesonic.com/file/1654963634/RTi_Core_1.2.rar

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Bart Zandstra

Nou ben ik nog niet zo ervaren met software vervangen op de Azbox (volgens de standaardprocedure lukt me net...) maar kan misschien even uitgelegd worden hoe ik een bestand moet aanpassen op de Azbox wanneer WLAN niet werkt?

 

Of vergis ik me, en heeft de box zowel WLAN als LAN (want ik gebruik hem bedraad...en bedenk me nu dat W vast voor Wireless staat)

 

Alvast bedankt voor de reactie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de Wlan wilt inschakelen moet je eerst via bedrade lan verbinding middels een FTP programma (bijv. WinSCP (Windows) of Cyberduck (Mac).

Ga dan naar de map

/etc

en dan

/init.d/

 

Klik op de file bootup met de rechtse muisknop en kies voor bewerken.

Voeg deze regel onderaan de file toe:

 

Code:
insmod /lib/modules/2.6.22.19-25-the-ripper/extra/rt61.ko

 

Sla de file op en reboot hierna de ontvanger.

Nu kun je in het menu, instellingen, systeem, netwerk, de Wlan apapter configureren en daarna mag je de bedrade LAN kabel lostrekken.

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, duidelijk, blijft raar, dat de rc11 dit probleem niet heeft.

Maar deze heeft weer andere problemen.

 

Blijft raar, dat de makers meer aandacht hebben voor extra dingen zoals youtube en dvd en mkv files, maar de basis laten schieten, wat is kijken, opnemen en afspelen.

 

De rest is ook voor velen leuk als het werkt, maar prioriteit zou toch de basis moeten zijn.

 

John

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na enige tijd op enigma 1 gezeten te hebben lijkt het me nu een ideaal moment om eens over te stappen naar enigma 2. Zover ik kan lezen is men wel tevreden met laatste releases van enigma 2.

 

Mijn vraag is: Kan ik mijn Azbox Premium HD plus draaiende op Enigma 1 direct flashen naar Enigma 2?

 

Ik zal nog wel ff op zoek moeten gaan naar een handleiding maar het lijkt me geen rocket science.

 

Alvast dank.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: marocino
Na enige tijd op enigma 1 gezeten te hebben lijkt het me nu een ideaal moment om eens over te stappen naar enigma 2. Zover ik kan lezen is men wel tevreden met laatste releases van enigma 2.

Mijn vraag is: Kan ik mijn Azbox Premium HD plus draaiende op Enigma 1 direct flashen naar Enigma 2?

Ik zal nog wel ff op zoek moeten gaan naar een handleiding maar het lijkt me geen rocket science.

Alvast dank.

Hallo,


Ik denk dat jou Azbox draait op de officiele firmware. Enigma1 bestaat namelijk niet voor de Azbox. Als je RTi 1.2 download zit daar een programma azupd bij. Hiermee kun je de Azbox overzetten naar Enigma2.

Greetz
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...