Ga naar inhoud


Welke tv kan ik het beste aanschaffen ? LG of panasonic


Jena

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Ik heb zelf een Panasonic VT30 en vind na veel kijken, nog steeds de actieve techniek van Panasonic een beter beeld geven en prettiger kijken dan de passieve techniek van LG (LW650).

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

Er zitten 2 brillen bij. Ik heb ze nog niet op hoeven laden en heb al 3 films gekeken en een paar keer kort een paar demo's gekeken.

 

2d naar 3d moet je bij geen enkele fabrikant echt veel van verwachten.

 

Het beeld wordt alleen wat dieper, maar verwacht geen spectaculaire 3d effecten.

 

Mvg,

 

Michel

 

 

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel
Ik heb zelf een Panasonic VT30 en vind na veel kijken, nog steeds de actieve techniek van Panasonic een beter beeld geven en prettiger kijken dan de passieve techniek van LG (LW650).

Mvg,

Michel


Vergeet niet dat de VT30 van zichzelf al een superieur beeld geeft in 2D. Je kunt de technieken pas goed vergelijken als je op zich een vergelijkbare tv hebt.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Daar heb je gelijk in, maar ik heb bij het kopen van een nieuwe TV eerst naar beeld en toen pas naar de niet onbelangrijke prijs gekeken.

 

Uiteindelijk heeft het erg goede beeld de doorslag gegeven.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel
Daar heb je gelijk in, maar ik heb bij het kopen van een nieuwe TV eerst naar beeld en toen pas naar de niet onbelangrijke prijs gekeken.

Uiteindelijk heeft het erg goede beeld de doorslag gegeven.

Mvg,

Michel


Aan de andere kant... je hebt wel waar voor je geld. Zeker als je het weet te waarderen.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beide TV's heb ik thuis staan,de ene in de slaapkamer en de endere in de living.Wat de kleuren betreft heb je gelijk,de kleuren van mijn VT30 Panasonic zijn ietwat zachter dan mijn 650S maar alles is dan ook gezegd.Mocht je in Blueray kwaliteit kijken dan is het zonder meer beter , maar welke TV-uitzending zendt naar behoren uit en zeker niet via kabel of in mijn geval Belgacom.En voor wat 3D betreft , geef me maar,zonder discussie de passieve bril van LG en dit om drie redenen:

- veel lichter en aangenamer om dragen,

- persoonlijk zie ik in het beeld het verschil niet,

- kleinkinderen hebben al twee van mijn passieve brillen gebroken maar ze zijn voor een prikje te krijgen,gelukkig was het niet met één van mijn actieve brillen.

Het prijsverschil voor beide toestellen is ook niet mis.'k Heb mijn LG 47LW650s via internet gekocht en er was een prijsverschil van 400,-€ vergeleken met de marktprijzen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...