Ga naar inhoud


[RE-9000HD] Nieuwe Mcas voor rebox met Octagon firmware


Gast catw

Aanbevolen berichten

Het blijft dan toch wel vreemd waarom het allemaal zo lang heeft moeten duren dat deze plugin uitkwam, dat is dan toch wel wat slordig. De V90 firmware bestaat toch al wel weer een tijdje... Maargoed, misschien toch nog even binnenkort de decoder upgraden binnenkort :)

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 114
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

november versie, december versie... beiden met redelijk veel probs op FW 90/94/94A

oorzaak is, zoals ze zelf voor een stuk aangeven, een issue in de API die zorgde voor memory leaks.

 

dat het lang heeft geduurd voor er eindelijk weer een stabielere versie was, is misschien wel gevoelsmatig. Ik ben ondertussen toch al over naar oscam

 

*enter happy mode*

het wordt een goed jaar, het wordt een heerlijk jaar... 2012 wordt een fantastisch jaar :)

*exit happy mode*

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb deze firmware upgrade en MCAS geinstalleerd op Zondag 22 Jan en alles werkt perfect op mijn RE9000. Nog geen freezes, gehad, ook de pixel problemen zijn verdwenen.

Box staat nu al 4 dagen aan zonder te re-starten.

Wel heb ik een volledige cleanup gedaan voordat ik alles geladen heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook bij mij werkt hij al een paar dagen helemaal probleemloos qua stabiliteit. Ik heb alleen wel een klacht gekregen van mijn vriendin.

Schijnbaar (heb het zelf nog niet geconstateerd), gaat de decoder precies om 12 uur 's nachts ineens op zwart op alle zenders, daarvoor geen probleem eigenlijk en werkt alles goed. Mijn vriendin zei dat ze dan van die gecodeerde meldingen kreeg... Ik weet nu niet of dit echt aan de decoder ligt (het zou kunnen, ruim een jaar geleden hadden we een soortgelijk probleem in de firmware, toen ging de boel rond half 11 even op zwart) of het even te maken met de beperkingen van Canal digitaal, dat ze er iets om 12 uur 's nachts er door heen duwen.. Ideeen?

aangepast door CronoS

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat ook gehad. :)

Op onverklaarbare wijze stond in de ontvanger de sleep timer op "Aan" en op 00:00

Het gevolg was, dat hij om middernacht in slaap viel.

Volgens mij is dat bij de laatste firmware opgrade gebeurt.

Hij staat nu weer op "Uit" en verder geen problemen.

Thuis: Rebox RE-4000HD PVR - Firmware: Octagon V1.11.70 (loader 2.54) - HDTV LG 42LX6500 3D LED 200Hz
Mesh schotel 88 cm - Rotor HH100 Stab - Kijkhoek: 53E --> 5.0W (20 satellieten gescand)

Caravan: Amiko Micro HD SE - Firmware 2.2.14 mcas

Schotel: 65 cm met dual LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit was inderdaad het probleem. Nog even nagevraagd bij mijn wederhelft, de decoder ging gewoon uit. Er stond inderdaad een slaap timer ingesteld, wel een bug, want ik kreeg hem niet aangepast.. Het selectielijstje bleef even leeg als ik de slaaptimer probeerde uit te zetten, maargoed.. na wat klikwerk staat de slaaptimer uit en zal het nu wel weer goed werken :)

aangepast door CronoS

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb met de vorige versie absluut geen problemen.

De nieuwe is gedownload, maar ik zet hem er nog even niet op.

De release notes kunnen niet vager omschreven worden.

Het wordt dus gewoon een sprong in het duister om het toch te doen.

Thuis: Rebox RE-4000HD PVR - Firmware: Octagon V1.11.70 (loader 2.54) - HDTV LG 42LX6500 3D LED 200Hz
Mesh schotel 88 cm - Rotor HH100 Stab - Kijkhoek: 53E --> 5.0W (20 satellieten gescand)

Caravan: Amiko Micro HD SE - Firmware 2.2.14 mcas

Schotel: 65 cm met dual LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...