Ga naar inhoud


Nieuwe TNTSAT smartcard kost € 15,- en is (maximaal) 8 jaar geldig


Mr DVB

Aanbevolen berichten

Ik las op de site van TNTSAT dat, wanneer ik het allemaal goed begrepen heb, je voor € 15,00 een nieuwe smartcard kunt (moet) aanvragen zodra je huidige smartcard verlopen is.

 

Ik krijg de indruk dat dit niet anoniem te regelen is noch dat de nieuwe (losse) smartcards in de winkel te koop zullen gaan worden. Maar wellicht kan iemand, met meer kennis van de Franse taal, daar iets meer over vertellen.

 

Bron TNTSAT

 

Zie ook mijn post over de nieuwe software voor de (Strong SRT 6410) receivers.

LG 42LM620S met Fransat CAM, MaxDigital 225S, Strong SRT 7805 (HD+), Next MiniX HD Punto

Triax 88cm (draaibaar), Triax 78cm (6 lnb's), Triax 64cm (5gr west)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb indertijd aangedrongen via email om BVN vrij te geven. Ze hadden mij beloofd dat ze dit zouden doen en uiteindelijk na ongeveer een jaar is het er toch van gekomen. Bedankt TNT

Volgens hun website is de huidige kaart 4 jaar geldig en zal de nieuwe kaart ook 4 jaar geldig zijn maar is nu niet meer gratis !

Hopelijk kunnen we de nieuwe kaart terug aanschaffen via de lokale Auchan.

Mvg, Dany

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: veda
Heb indertijd aangedrongen via email om BVN vrij te geven. Ze hadden mij beloofd dat ze dit zouden doen en uiteindelijk na ongeveer een jaar is het er toch van gekomen. Bedankt TNT
Volgens hun website is de huidige kaart 4 jaar geldig en zal de nieuwe kaart ook 4 jaar geldig zijn maar is nu niet meer gratis !
Hopelijk kunnen we de nieuwe kaart terug aanschaffen via de lokale Auchan.
Mvg, Dany

De TNTSAT kijkers van het eerste uur hebben zelfs bijna 4 jaar(!) op BVN en andere FTA zenders moeten 'wachten'.

Dat de smartcards 4 in plaats van de eerder door mij gemelde 8 jaar geldig zullen zijn geloof ik direct, ik had namelijk '8 jours' als 8 jaar vertaald ... cry Naast een verkeerde vertaling slaat het ook ergens anders op, namelijk op de maximale levertijd van de kaart.

De kaarten léken eerst gratis, maar je moest er wel een receiver omheen kopen.

De kans dat de aanschaf van de nieuwe, losse, smartcards via de Auchan, E.LeClerc, FNAC en andere fysieke winkels mogelijk zal worden lijkt me klein, maar ik hoop het ook.

LG 42LM620S met Fransat CAM, MaxDigital 225S, Strong SRT 7805 (HD+), Next MiniX HD Punto

Triax 88cm (draaibaar), Triax 78cm (6 lnb's), Triax 64cm (5gr west)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had ik niet ergens gelezen dat je die kaarten via een bekende veilingsite! Ik wacht nog af heb nog even tijd om een nieuw kaartje te gaan halen, hopelijk zonder enige te leveren info van wie wat waar.

 

 

homer

80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab

 

Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit staat op de TNTsatsite:

 

Nieuwe kaart TNTsat.

 

Hoe weet ik of mijn kaart vervalt?

 

Alleen wanneer dit bericht op uw scherm verschijnt:

"Uw TNTsat kaart vervalt binnenkort. Om deze te vervangen:

- surf naar www.tntsat.tv

- of bel 0811360816 (lokaal tarief)

Voor meer info kunt u ook uw TNTsat verkoper contacteren"

 

Indien u een TNTsat decoder heeft gekocht en binnenkort uw kaart moet vervangen krijgt u bovenstaand bericht

3 maanden op voorhand op uw TV. Deze berichten geven u ook de vervaldag aan.

 

Indien uw kaart niet meer werkt kunt u de zenders van TNT niet meer ontvangen. Hiervoor moet u dus uw kaart vervangen.

 

Deze kaart kost 15€ online te betalen via een beveiligde verbinding.

 

U ontvangt de nieuwe kaart binnen de 8 dagen maximum. U kunt deze dan meteen gebruiken door hem in de TNTsat decoder te steken. Vor meer info kunt u hier klikken.

 

Groetjes.

Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja als je dan in het buitenland woont dan heb je een probleem, zoals ik belgie! Ja indien problemen een satfrance kaartje nemen dan deze zou levenslang geldig zijn maar wel op 5w dan.

 

homer

80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab

 

Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Geluk(t) !!

 

Via de Franse versie van 's werelds grootste veiling website voor € 30,- een in oktober 2011 geactiveerde smartcard gekocht en reeds ontvangen, de komende 4 jaar dus weer de beschikking over alle Franse TNT zenders.

 

Wanneer je dit ook op deze manier wil regelen kijk dan regelmatig op deze veilingsite want het aantal aangeboden losse (nieuwe) TNTSAT kaarten is zeer laag. Zoeken naar 'TNTSAT card', of 'TNTSAT'.

LG 42LM620S met Fransat CAM, MaxDigital 225S, Strong SRT 7805 (HD+), Next MiniX HD Punto

Triax 88cm (draaibaar), Triax 78cm (6 lnb's), Triax 64cm (5gr west)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry mede-forumleden: Jullie moeten niet naar een 'TNTSAT card' maar (natuurlijk) naar een ' TNTSAT carte' zoeken.

 

(Carte = Frans, Card = Engels)

LG 42LM620S met Fransat CAM, MaxDigital 225S, Strong SRT 7805 (HD+), Next MiniX HD Punto

Triax 88cm (draaibaar), Triax 78cm (6 lnb's), Triax 64cm (5gr west)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

ik kocht een clarke tech HD 6600 SST Plus

En ook een TNT sat carte

Als ik zenders ga zoeken , wordt de ontvangst aan gegeven met 98 % en bij kwaliteit 0, niks.

Om kort te gaan , we ontvangen via Astra veel zenders, en in elk geval BVN.

Maar met de binnen antenne ontvang ik nog steeds geen Franse zenders.

Wat doe ik niet goed ?????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...