Ga naar inhoud


Nieuwe TNTSAT smartcard kost € 15,- en is (maximaal) 8 jaar geldig


Mr DVB

Aanbevolen berichten


Werkt deze kaart ook in een canaldigitaal ontvanger ? nee zeker?

Neen werkt enkel op TNT-Satelliet ontvangers en soms op linux-stb's met behulp van oscam.

Het simpelste is een TNT-stb, ik heb een Humax tn5000 hd.( spijtig dat de opnames ook nog gecodeerd zijn)

 

groetjes Dorus

Octagon 4K UHD SF8008 (OpenPli 8.3) (Oscam  )

 ( Vu+Zero)   (OpenPli 7.3) (Oscam  )
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Werkt deze kaart ook in een canaldigitaal ontvanger ? nee zeker?

Heb ondertussen op franse fora ontdekt ( en uitgeprobeerd) dat de nieuwe versie van hypercam( 2.15) op mijn dm7020 werkt.

Nadeel is dat deze cam, niet met andere cams overweg kan, maar voor deze oude setupbox is dit een mooi alternatief.

groetjes

 

Dorus

Octagon 4K UHD SF8008 (OpenPli 8.3) (Oscam  )

 ( Vu+Zero)   (OpenPli 7.3) (Oscam  )
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

zou dit ook durven werken met een mobistar tv kaart?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Mijn ervaring met TNTSAT voor wie er iets aan heeft. Heb weken gesukkeld om de kaart te openen met Oscam en Cccam. Uiteindelijk alle cam's eraf gezwierd en Hypercam 2.15 geïnstalleerd. Tnt bovenste slot van de ET9000, TVV in de onderste en alles werkt als een naaimachientje. Met het Power of Dreams HD image van het Sandboxteam zit de Hypercam er standaard in. Let wel POD is nogal basic als image maar wel heel stabiel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Even over het TNTSat kaartje zelf. De Viaccess 5 kaart is 4 jaar geldig. De geldigheidsduur, datum activatie en vervaldatum is uit te lezen in het OSCam log. Ergens op hun website staat dat de geldigheidsduur van 4 jaar wettelijk is bepaald om te kunnen bepalen of de kaart is gelinkt aan een Frans huisadres. In Frankrijk bestaat het kijkgeld systeem waarvoor je 19 zenders vrij kan ontvangen. TNTSat geeft al deze zenders door waarvan enkele in HD.

In Frankrijk koop je voor weinig een complete set inclusief het kaartje. Die set is behoorlijk dichtgetimmerd. Het kaartje is als vervanging ook los te koop. De kosten zijn € 15,- inclusief verzending. In Frankrijk binnen 2 dagen in de bus. De kaart werkt bij mij prima op een et9000 met enkel OSCam. Om de kaart werkend te krijgen zijn enkele sleutels nodig die redelijk eenvoudig zijn te achterhalen. Succes.

et9000, et7000, et4000, et5000, Synology NAS.19, 23, 28E en 5W, Multiswitch 17/8+TNT antenne. CD, TNTSat en Fransat kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@wanderer

Dacht toch een redelijk antwoord gegeven te hebben. TNTSat werkt met een bijpassende ontvanger of anders wordt het knutselen! In Frankrijk wordt (werd) de Aston Xena 1700 verkocht als TNTSat ontvanger maar zoals je hebt begrijpen is dat de dichtgetimmerde versie.

et9000, et7000, et4000, et5000, Synology NAS.19, 23, 28E en 5W, Multiswitch 17/8+TNT antenne. CD, TNTSat en Fransat kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...