Ga naar inhoud


[technomate] opname syfy loopt telkens mis


frododehobbit

Aanbevolen berichten

Wanneer ik iets opneem van syfy dan gaat mijn beeld op zwart tijdens de opname.Soms na enkele minuten, soms na een half uur of langer. Wanneer ik dit zie bij een lopende opname en ik de opname stop dan komt het beeld terug.Ik heb een technomate 6900 super.De kaart zit gewoon in het slot zonder cam.Bij andere zenders heb ik dit nog niet voorgehad.Wanneer ik gewoon kijk naar syfy blijf ik altijd beeld hebben.Wat er soms ook voorvalt is dat de ontvanger uit zichzelf herstart. Of dat hij blijft herstarten met de boodschap "geen signaal".Dan schakel ik hem uit met de knop achterop het toestel en dan werkt het terug.Ik heb dit toestel tweedehands gekocht.Ik heb de de laatste software erop.Ook kan ik geen beeld krijgen op Eurosport 2.

Zou het helpen moest ik een cam van tv vlaanderen kopen? Of heb ik een miskoop gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik denk dat je misschien een miskoop gedaan heeft.ben je zeker dat je de laatste nieuwe software hebt?

vraag het misschien in de forum van de ontvanger(s)

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...