Ga naar inhoud


SAB 10/1 DiSEqC Switch,is dit een goeie switchicm een dreambox?


pandit

Aanbevolen berichten

Hallo

 

Ik ben van plan om de SAB 10/1 DiSEqC Switch aan te schaffen om meer dan 4 LNB's aan te kunnen sluiten op een dreambox 7000 (straks een dm800se) Naast de 4 populaire satellieten ook Nilesat en Arabsat op 2 separate schotels. Ik vraag me af of dit een goede keus is, (Ik denk aan demping etc), of is de SatConn/Best 10/1 switch een betere keuze.

 

Klopt het dat je deze switches ook moet programeren voor een bepaalde Diseq?

Pandit

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik heb deze ook in mijn bezit en tot op heden nog geen nadelen ondervonden ,aansluiten en programmeren is een fluitje van een cent

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pandit
Voor dat bedrag heb ik ze nog niet gezien, bij onze oosterburen gaan ze voor €12,99 over de toonbank, maar dan betaal je je blauw aan porto. Het lijkt mij dat de default instellingen goed zijn voor een dreambox. right? Dan ga ik maar voor een SAB 10/1


Welnee,ligt eraan waar je ze koopt.
Porto hoeft niet meer dan 9 euro te zijn,tegen 6,75 in NL.
Zelf heb ik eens een flinke doos met LNB's switches,
kabels en pluggen daar gehaald met 9 euro portokosten.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...