Ga naar inhoud


Bij leden met belang bij een merk dit herkenbaar maken?


RobbieT

Aanbevolen berichten

In een aantal discussies op het forum lijkt het vaak alsof een aantal mensen zakelijk belang hebben bij bepaalde merken.

 

Er zullen waarschijnlijk best een heel aantal leden zijn die een satellietshop hebben of importeur zijn voor een bepaald merk.

 

Op zich is daar niks mis mee, alleen is het wel zo eerlijk als iedereen dat ook kan zien.

 

Nu is het vaak moeilijk om een antwoord op waarde te schatten.

 

Ik ben benieuwd hoe anderen dit ervaren.

CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!

Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1

Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Tha Great Mac

Het kan zo zijn dat het zo lijkt, echter als iemand een winkel heeft zal ie eerder 'met de wind meepraten', dan dat er één specifiek iets wordt gepromoot, terwijl je geen links/verwijzingen naar winkels mag plaatsen.

 

Met andere woorden, het zal allemaal wel meevallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan het ook anders zien dat die bepaalde merken dus toch echt beter zijn. En vaak ook beter ondersteund worden.

 

Diverse merken zoals de qbox dat zou de dreambox killer zijn.

Nou is weinig van overgebleven en ben blij dat ik voor een dreambox ben gegaan.

Vu Plus solo 4k

Dreambox 8000 ssc

Triax 88 multiblock 19-23-28-13

Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dream7020

-------------8< knip 8< knip 8<

Nou is weinig van overgebleven en ben blij dat ik voor een dreambox ben gegaan.


Is dat zo???

Ik heb in het tekoop forum gezocht naar Dreambox in de afgelopen 2 jaar en de teller ging meteen naar de 300. blush
Door de beperking van de boardsoftware kon de teller blijkbaar niet verder.
Mijn SAB kwam maar tot 76, dus de meeste houd zijn SAB-je zelf ik ben blij dat ik voor SAB ben gegaan. :D

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat er veel heel veel meer dreamboxen zijn verkocht dan SAB ontvangers.

 

nu topic:

Ik hoor ook graag de mening van de experts dus heb daar geen problemen mee. Je heb altijd risico dat men zijn eigen artikelen beter vindt maar dat risico heb je ook bij alle forumleden. De meeste vinden hun ontvanger misschien wel de beste. Maar als er mensen met kennis van zaken op dit forum zitten heb je ook eerder kans dat je een vraag of probleem snel opgelost kan krijgen.

HG

 

Topfield TF4000 PVR en ET 9500, Visiosat Bisat G3D, 4 x ALPS quad lnb, Astra 1 en Astra 2 en 3 en Hotbird.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad rare constatering.

 

Dreambox is op dit forum in ieder geval populairder dan SAB.

Je gaat eerder de reden daar moeten zoeken denk ik.

Ook als je bij die 300 tekoop topics gaat kijken gaat het overgrote deel SD boxen zijn die vervangen worden door HD boxen.

 

Niet dat ik pro dreambox ben trouwens maar daar moet je de reden wel zoeken denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: _Bartje_
Inderdaad rare constatering.


Niet echt. Gewoon logica.

Waar je mee werkt weet je meer van af. Waar je voor gekozen hebt (zeker producten waar een aanzienlijk deel van je maandsalaris aan op is gegaan) is onderzoek aan vooraf gegaan. De keuze die je gemaakt hebt zul je dus verdedigen.

Mensen die shops hebben en bepaalde artikelen verkopen zullen altijd hun artikelen aanprijzen en niet die van de concurrent.

Beetje nutteloos draadje omdat er constant op reclame wordt gelet maar je nu eenmaal niet persoonlijke voorkeuren aan banden kan leggen. En hoe wil je de filter toepassen van experts en amateurs? Jij mag wel posten en jij mag het niet? Testen afleggen?

Het is een hobby forum waar verschillende mensen met verschillende voorkeuren en verschillende mate in kennis samen hun hobby delen en elkaar een beetje proberen te helpen.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

SAB ken ik niet zou ook niet weten wat je er mee kan.

 

Is het een twin tuner?

 

Mijn mening is dat dream al jaren bestaat en dat er ook steeds software voor geschreven word.

 

En betreffende de hoeveelheid te koop aangeboden heeft meerdere redenen.

 

1 Mensen halen even een dreambox maar komen er achter dat het soms toch wel lastiger was dan hun dachten. Ik doel dan meer op de oudere boxen. De nieuwe is appeltje eitje.

 

2 Heel veel oude niet hd boxen worden aangeboden.

 

3 veel die een 800 hebben aangeschaft merken dat er beperking zijn met betrekking tot meerdere tuners en schaffen dan een 8000 aan.

 

 

 

Origineel bericht van: leo1949
Origineel bericht van: dream7020

-------------8< knip 8< knip 8<

 

Nou is weinig van overgebleven en ben blij dat ik voor een dreambox ben gegaan.

 

Is dat zo???

 

Ik heb in het tekoop forum gezocht naar Dreambox in de afgelopen 2 jaar en de teller ging meteen naar de 300. blush

Door de beperking van de boardsoftware kon de teller blijkbaar niet verder.

Mijn SAB kwam maar tot 76, dus de meeste houd zijn SAB-je zelf ik ben blij dat ik voor SAB ben gegaan. :D

Vu Plus solo 4k

Dreambox 8000 ssc

Triax 88 multiblock 19-23-28-13

Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...