theparasol Geplaatst: 19 september 2011 Geplaatst: 19 september 2011 Klinkt idd niet best Maar heb je nu weer een stop mode ofzo zodat je via webif kunt verderflashen, die ssl is niet zo groot.
theparasol Geplaatst: 19 september 2011 Geplaatst: 19 september 2011 In dreamup zit ook een badsector repair (in menu rechts!) dat kun je ook nog proberen. 1
gizmo9999 Geplaatst: 19 september 2011 Auteur Geplaatst: 19 september 2011 dit als laatste nog geprobeerd en met succes daarna die ssl84 geflashd daarna kon ik weer via lan gemini 5.1 flashen want die icvs image durf ik niet meer aan. en hij leeft weer !!!!! ik had nooit meer gedacht dat ie t ooit weer zou doen,iedereen bedankt voor de tips met in het bijzonder THE PARASOL
satarno Geplaatst: 21 maart 2012 Geplaatst: 21 maart 2012 Het blijft een Hobby de dreambox. En na 2 jaar ook mijn oude "gesloopte" 500 weer aan de praat met de nieuwste Dreamup.
Gerard 76 Geplaatst: 21 maart 2012 Geplaatst: 21 maart 2012 Erg mooi dat je box het weer doet,mbv tips van leden. Veel plezier ermee!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen