Ga naar inhoud


[DM800HD] hoe in te stellen DM800HD sat voor NOOB


BartB

Aanbevolen berichten

Hoi, ben behoorlijk handig in het instellen en verbouwen van mijn DM800 kabel tuner dus dacht ook wel even een dm800 schotelversie in te stellen.....

 

had een henksat settings ingeladen en kreeg toen mooi alle zenderlijsten, echter geen beeld hij zegt constant dat er geen signaal is oid.. kan het hier niet proberen omdat ik enkel kabel heb.

 

kan even iemand in jip en janneke taal mij uitleggen wat ik in moet stellen in de dm800hd zodat ik hem plug&play kan omwisselen voor een antieke philips tuner?? de canal kaart wordt wel netjes herkend in cccam, maar op bvn geeft hij ook fout.

 

vond wel de signaalsterkte terug bij tunerinstellingen en die geeft gewoon aan dat er wel signaal is... het is een gewone installatie met een enkele LNB.

 

Thx.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nee een dm800 heeft verwisselbare tuners, en er zit ook een dvb s tuner in geplaatst.

Het gaat mij om de instelling van de tuner, de philips ontvanger geeft beeld maar de dreambox niet... hoe stel ik de tuner in voor normaal CD gebruik?

Wat zet ik dan bij satteliet 19,2 dacht ik eigenlijk??

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 lnb inderdaad voor de standaard CD zenders.

zal dit weekend er nog eens voor gaan zitten.

 

als hij in het menu aan geeft dat hij signaal krijgt dan zou het in principe toch goed moeten staan??

 

of kan het zijn dat ik toevallig net een defecte tuner heb of zo? (ga er vooralsnog maar even vanuit dat het aan mijn onkunde ligt)

maar mijn eigen dm800C is ook al weer weken naar duitsland vanwege een defect aan het tuner/decoder gedeelte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...