Ga naar inhoud


22 October is Wereld Stotter Dag


The postman

Aanbevolen berichten

Een paar weken geleden hadden wij "Kom uit de kast dag" en nu komende weekend hebben wij Wereld Stotter Dag dus bij deze, kom ik uit de kast :-) Ik Stotter :-) Voor zover ik weet stotter ik sinds ik een hele kleine kind bent .

Gelukkig heeft het niet een grote invloed gehad op mijn leven maar ik moet wel toegeven ,heb ik bewust/ onbewust mijn leven wat aangepast op de feit dat ik soms niet zo goed overkomt ...Nu ben ik eigenlijk benieuwd ,wie van mijn mede satters een stotter heeft en hoe ga je erom ?

 

Trouwens even voor de stats .... ik werk als Chefkok in een grote keuken met 12 koks dus ik moet wel praten :-)

DM 7025,SKY Box,Visiosat Astra 1/2/HB en helaas een 110cm Visiosat met actuater in de schuur : :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites


Pff, je zal ze de kost moeten geven. Die kerels die een leuke vrouw hebben en toch uit de kast komen.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@TG/4

 

ff een vraagje over het stotteren

 

Je hebt Sanne Hans ( miss Montreal ) en Peter te Bos ( claw boys claw ) die stotteren beiden behoorlijk, behalve als ze zingen. Kan jij zingen zonder te stotteren ?

 

Salu2, D.Quijote

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vroeger redelijk veel gestotterd en ik heb dat nu bijna niet meer, maar er zijn momenten dat het wel weer gebeurt. Dat heb ik als het heel druk is en veel wil zeggen. Als ik relaxed ben stotter ik helemaal niet. En inderdaad, tijdens zingen ook niet :)

Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites