Ga naar inhoud


Geen Nederland 3 HD op UFS912


bersat

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik ben nieuw op dit forum maar lees wel al langere tijd mee en heb hier al vele goede tips opgedaan en begin in ieder geval iets te begrijpen van de ins en outs van sat.ontvangst.

 

Mijn probleem is dat mijn Kathrein Ufs912 Ned 3 op freq. 12187 niet ontvangt, de transponder staat wel in de transponderlijst, andere zenders op deze transponder worden wel gevonden.

 

Stom van me in de kop staat Ned 2 HD moet uiteraard zijn Ned 3 HD.

aangepast door Johan45
Onderwerp aangepast

bersat

Kathrein Ufs912, Amiko Alien shd-8900, SmartWi

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ned3 HD is pas geleden verhuisd, heb je wellicht nog een oude lijst in je ontvanger? Op kingofsat staat Ned3 ook nog op transponder 12129.

 

Zie net mijn eigen vergissing. Nieuwe frequentie zou inderdaad op transponder 12187 moeten zitten. Misschien even opnieuw zoeken naar zenders op deze transponder?

1 X VU+solo2

2 X Kathrein UFS 910

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb inmiddels op 12187 en 12188 tig maal geprobeerd Ned 3HD te zoeken, vergeefs.

Ik heb inmiddels geprobeerd met de DVR manager de zender handmatig in de zenderlijst te zetten.

Op zich lukt dat wel maar geen beeld en geen geluid.

Ik heb inmiddels voor Ned 3 de waardes te bepalen aan de hand van de waardes van de andere zenders op 12187 maar het werkt niet.

Een Kathrein gebruiker zou met de DVR manager moeten kunnen zien wat de benodigde waarden zijn. Zou een van jullie eens willen kijken.

bersat

Kathrein Ufs912, Amiko Alien shd-8900, SmartWi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb inmiddels op 12187 en 12188 tig maal geprobeerd Ned 3HD te zoeken, vergeefs.

....................

 

Als je de standaard Kathrein softwware erop hebt staan: staat de transponder op DVB-S2 ingesteld?

Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sat4all Freak,

Die waardes op CD heb ik gezien en ingevoerd.

 

Sat4all regular,

Er staat de software op van Kathrein, ik heb inmiddels 2 transponders toegevoegd 12187 en 12188.

Alles staat op DVB-S2

 

Helaas geen resultaat, het gekke is op m'n Amiko Alien werkt alles probleemloos. Het is dan ook geen drama maar ik kan het niet uitstaan dat het niet gaat.

 

Groetjes

Ber

aangepast door bersat

bersat

Kathrein Ufs912, Amiko Alien shd-8900, SmartWi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het basisabonnement en zou Ned1, 2 en 3 in HD moeten kunnen ontvangen. Bij Ned1 is dit in ieder geval geen probleem, bij Ned2 HD heb ik geen geluid.Tot voor kort, voor allerlei veranderingen door CD, kon ik ze alle 3 probleemloos ontvangen.

 

Groetjes

Ber

bersat

Kathrein Ufs912, Amiko Alien shd-8900, SmartWi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb de vraag inmiddels op een Duits forum aan Kathrein gesteld.

Antwoord van Kathrein is dat ze de vraag doorgestuurd hebben aan hun ontwikkelingsafdeling maar dat niet bekend is of er een update zal komen om deze fout te verhelpen.

Klinkt niet erg hoopgevend dus.

 

Groetjes

Ber

bersat

Kathrein Ufs912, Amiko Alien shd-8900, SmartWi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...