Ga naar inhoud


SPAZE TEAM Quantum Edition 2.0.0 BETA


VluggeW

Aanbevolen berichten

SPAZE TEAM Quantum Edition 2.0.0 BETA

 

 

 

"Houston, Tranquillity Base here. The Eagle has landed.".

- Neil Armstrong –

 

 

In the last months, the entire Spaze Team and betatesters, we are working very hard to release this new version of Spaze Image. In the Spaze 2.0 we present new funcionalities and the old are updated.

 

 

What´s New?

 

 

 

 

 

 

 

 

General

 

- Based in GIT SPAZE TEAM (12/11/11)

- Last drivers 25/10/11

- Soved many bugs in Enigma2

- Added option to deactivate automatic channel scan

- Updated spzMenu

- Added SPAZE Panel (spzCAMD Manager, AzExplorer, spzBackup, spzDownloads, spzDeviceManager, etc…)

- Menú personalización skin BlackModern_azboxHDv3

- Added option to reset password of Azbox.

- Added patch to VFD display (all models).

- Updated skin BlackModern_azboxHDv3

- New ChannelSelection.

- Fixes in phyton files and plugins.

- Fixed desynchronization of the menus in display.

- Fixed some bugs in MyTube.

- Added script spzFlashExp for extended DOMS (automatic).

- Implemented virtual keyboard in all inputboxs.

- Customization of keys on the remote control.

- Updated Spanish, Italian and Catalan.

 

Multimedia

 

- New MediaCenter 0.3.5 MOD spzTEAM

- Fixed time in .ts recordings

- Added Internet Info (spzIMDB)

- New screen with information of video file

- Other visual enhancements

- TimeSleep Integrated

- Fixed another small bugs

- VideoPlayer more powerfull

- AudioPlayer fixed another small bugs

After a long time we can finally say, here's the new SPAZE 2.0. The last few weeks we have found problems with the new kernel and finally we decided to go back to the old. This has caused one of the new features we had prepared for the SPAZE not be incorporated because it is only supported by the new kernel, when the kernel problems are solved we release a new version with Led Support.

 

A ver los drivers finalmente no hemos puesto los de la RTi Core 1.3 ya que a mucha gente la señal HDMI pasada bastante tiempo queda inaccesible y hay que volver a reiniciar. ¿Quiere decir esto que la gente que le funciona bien el Standby de los Premium se quedará sin él?. En absoluto junto al firm va un .ipk que permitirá instalar el fix para el Standby de los Premium, lo hemos hecho así porque consideramos que es lo mejor a nivel global.

 

Due to the many changes in the new Spaze, only incorporates Spanish and English languages​​. In the download server is to download the Italian language (thank Doctor Who) and Catalan (thank Pe.Tardo). The other languages ​​we hope for your collaboration to be attached to the server.

 

 

Spaze 2.0 brings functionality for those with a higher DOM than the original capacity to take advantage of this space to install plugins, skins, picons, etc ...

 

If you use a different keymap that brings the SPAZE is very likely that in certain menu command does not work as they really should, so please keep in mind this and if you change the keymap is under your responsibility.

 

RAW audio is problematic. We don´t recomend for now use this configuration.

 

The last and the most important: We are very grateful with all betatesters for his collaboration detecting and fixing bugs, very hard work.... sergiri your azbox is the special one

 

DOWNLOAD

 

http://www.multiupload.com/EYA1JL584U

 

Greetings !!!

Atte. SPAZE TEAM

Link naar reactie
Delen op andere sites


De huidige versie is nog niet geschikt voor de huiskamer. Het hobby gehalt is erg hoog en vaak onlogisch. Ik wacht gewoon af en daarbij helpt het niet als er verschillende image bouwers komen die voortborduren op en versie die het net niet is. Ik zeg expres 'net niet', want het is een heel eind.

AZBoxHD : 19.2 - 23.5 - 28.2 (T55)

DSR2210 : 19.2 - 28.2

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het persoonlijk eigenlijk wel goed, dat er meerdere image bouwers zijn.

Dat is zo voor andere typen ontvangers ook zo.

 

Zo krijg je een wedloop, wie het beste en mooiste er van kan maken, en maakt de andere weer scherp om dat ook te doen.

En ook kun je dan zelf kiezen, welke het beste bij jou past.

Dat zou niet mogelijk zijn, als er maar 1 firmware zou zijn, want dan ben afhankelijk van wat de maker zelf het noodzakelijkst zou vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ook kun je dan zelf kiezen, welke het beste bij jou past.

 

Het probleem is wel dat je ze dus ook allemaal moet proberen. Voor een huiskamer ontvanger niet zo handig, juist een zelfde look and feal is daar zeer belangrijk om het acceptabel te houden voor de rest van de familie.

En als ik dan lees "Solved many bugs in Enigma2", dan weet ik niet of die ook in die andere images gefixed zijn, waarschijnlijk niet, wegens de 'wedloop'. Je krijgt nu dus meerdere images waarbij de ene beter is in b.v. mediaplayer en de andere in zaptijd. Ik had liever een joint effort gezien van de imagebouwer in één goede image. Dit is niet goed, vooral niet in de acceptatie fase van een nieuw product (als ik de Enigma 2 image zo mag noemen).

AZBoxHD : 19.2 - 23.5 - 28.2 (T55)

DSR2210 : 19.2 - 28.2

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat het wachten op de nieuwe Spaze Team image goed beloond wordt. Eindelijk weer een goed werkende YouTupe player. Radio zoals het hoort. Toetsen naar eigen inzicht in te stellen. Alleen jammer dat de geleverde skin een beetje te groot is voor mijn tv (1024i-50 Mhz). De seconden vallen bijvoorbeeld buiten beeld. Via de Spaze update gekozen voor andere skin welke wel altijd goed in beeld past.

Desgewenst kun je ook de laatste Glas HD skin gebruiken. Deze stortte telkens af bij RTI en PB images.

Ook CCCam is makkelijk te installeren en de Canal Digitaal card werkte daarmee in een keer.

 

 

groetjes, Koos

Groetjes, Koos

 

AZBox Premium+ (Persian Empire RC2 - 3.5.5 kernel)

Golden Media Triplex (Spark v1.2.58 / HDMU)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Hoe heb jij radio aan de praat gekregen dan? Als ik radio/tv knop indruk blijft het scherm wat na voren komt leeg.

 

Alvast bedankt.

 

Greetz

 

Ik heb in de instellingen - Systeem - Diversen eerst de radio modus op Expert gewijzigd. Daarna heb ik via het wijzigen van de instellingen van de Home toets (Spaze Menu) de TV modus geenabled (was als enige item gedisabled, niet erg handig dus)

Gebruik om radio te luisteren de Home toets op je afstandsbediening en kies vervolgens voor Radio. Als je TV wilt kijken, gebruik wederom de Home toets en kies voor TV.

Als u hierover nog vragen hebt, dan lees ik het wel.

 

groetjes, Koos

Groetjes, Koos

 

AZBox Premium+ (Persian Empire RC2 - 3.5.5 kernel)

Golden Media Triplex (Spark v1.2.58 / HDMU)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Hoe heb jij radio aan de praat gekregen dan? Als ik radio/tv knop indruk blijft het scherm wat na voren komt leeg.

 

Alvast bedankt.

 

Greetz

na het indrukken van de tv/radio toets de gele toets indrukken,dan kom je bij de radio channel selectie,daaruit verder een zender kiezen.

hierna werkt na het opnieuw opstarten van de box de radio/tv toets normaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...