Ga naar inhoud


De ME is er!!!!!


verwijderd

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Ehm, waarom zou je een nieuw exemplaar uitreiken? Dit zal toch geen exemplarisch probleem zijn?

 

Voor zover ik het begrijp draait de software gewoon niet goed.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Beste Michel,

 

Bedankt voor je bericht, de Azbox Me in dit geval mist schroeven, dit vinden wij niet acceptabel. Daarom willen wij graag deze ontvanger omruilen voor een complete.

 

Met vriendelijke groet,

 

Webcare Smart Innovations.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik heb deze azbox gekocht.

 

U mag mij altijd de schroefjes even nasturen. Mijn adres zal u bekend zijn.

 

Bij voorbaat dank.

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Michel,

 

Fijn te lezen dat je graag met de Azbox Me wilt spelen. Wij kunnen ons dat helemaal voorstellen met zo'n fijne box, waar we lang op hebben moeten wachten.

We snappen dat je handen jeuken om er mee aan de gang te gaan.

 

Maar wij vinden het niet acceptabel dat er een Azbox Me aan een klant is uitgeleverd, die niet aan de kwailiteitseisen van Smart Innovations voldoet. Wij weten ook niet of er misschien meer aan de hand is met dit apparaat.

 

Om dit uit te sluiten, en om in de toekomst te voorkomen dat dit weer zou kunnen gebeuren, willen we jouw Azbox Me graag laten omruilen met een exemplaar dat compleet is.

Wij kijken na hoe het kan dat M.Z. een box heeft gekregen die incompleet is, en hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen.

 

Wij willen graag dat onze klanten een leuke ervaring hebben met onze producten. Het is dan ook niet raadzaam om te gaan spelen met een product waarvan van te voren bekend is dat deze niet compleet is.

 

 

Neem a.u.b. contact op met je dealer en ruil de box om voor een nieuwe.

Zo weten we zeker dat je met een box zit, waarvan de kwaliteit Smart Innovations waardig is. Wij willen je graag helpen voor een zo goed mogelijke service.

 

Met vriendelijke groet,

 

Webcare Smart Innovations

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dat klinkt leuk, maar we willen er graag een review over schrijven en hebben inmiddels een tweede exemplaar besteld om uit te sluiten dat het een exemplarisch probleem is.

 

Als u mij kunt garanderen dat ik, als ik de box direct naar smartinnovations retour stuur, deze week nog een nieuw exemplaar in mijn bezit heb, valt daar over te praten.

U als importeur wilde ons nog geen testexemplaar voor de review verstrekken, dus vandaar dat ik wel graag de garantie wil dat ik deze week een goed bevonden exemplaar krijg zodat onze review tijdig klaar is voor de kerstdagen.

 

Tot op dit moment ontbreken er alleen twee schroefjes, en 1 tot 3 x verzendkosten a €6,75 maken voor schroefjes van 10 eurocent lijkt ons wat overdreven.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Webcare Smart Innovations,

 

De ontbrekende schroefjes zijn niet het probleen, hoewel het natuurlijk slordig is.

Het gaat erom dat de AZBOX ME, net zoals de vorige modellen, met slecht werkende ( onvolwaardige ) firmware

wordt uitgeleverd.

Daar zou U eens op moeten reageren.

 

Smithx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Michel,

 

Verzendkosten behoren ons inziens niet tot de problemen. Wij hebben liever te maken met verzendkosten dan met het idee dat er een geopende AZBox naar een klant is gestuurd. Daar komen wij ongetwijfeld uit.

 

Als Webcare van Smart Innovations hebben wij nagevraagd over je opmerking dat Smart Innovations je geen Azbox Me heeft opgestuurd voor een review:

 

Smart Innovations heeft je geïnformeerd over de achterliggende gedachte. Wij hebben geen nee gezegd, maar aangegeven dat de fabrikant, en Smart Innovations als importeur, besloten hebben iedereen die reviews wilt maken van Azbox Me hierin een gelijke kans te geven en zo niemand te bevoor- of te benadelen.

Wij leveren in 1 keer bij alle reviewers tegelijkertijd de Azbox Me af.

 

Aangezien onze klanten hebben moeten wachten op de Azbox Me, hebben wij eerst hun uitgeleverd voordat wij de Azbox Me's opsturen naar reviewers, dit leek ons naar de klanten toe eerlijker, dan dat ze langer moeten wachten.

 

Wat ons wel zorgen baart is de bij ons binnengekomen informatie, dat M_Z een wederverkoper is van verschillende merken satellietontvangers, en onder andere ook Azbox.

 

Graag vernemen wij van jou of je hiervan op de hoogte bent en of daarmee een onpartijdige review niet in het geding komt. Wij kunnen ons namelijk voorstellen dat er meerdere belangen spelen bij een dealer.

 

Je zal begrijpen dat wij afstand nemen van een review, waarbij in het voortraject een moderator zich voordoet als eindgebruiker terwijl hij een dealer is van Smart Innovations, klaagt over ons product en die dan ter review aanbied bij jou.

 

Wij zouden het erg vervelend vinden als Sat4all.com door deze handelingen beticht zou kunnen worden van partijdigheid. Het kan niet zo zijn dat Sat4all.com als een pion gebruikt word door dealers in hun zakelijke spel.

 

Wij blijven bij het standpunt dat de ontvanger ter omruil bij de dealer M_Z aangeboden dient te worden voor een nieuwe. Wij kunnen jou dit natuurlijk niet verplichten, maar wij vinden dit niet meer dan normaal. Wij zullen zorg dragen dat M_Z de mogelijkheid krijgt om de ontvanger om te ruilen voor je.

 

Met vriendelijke groet,

 

Webcare Smart Innovations

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik denk dat u dit helemaal verkeerd ziet.

 

'Z' heeft op ons nadrukkelijk verzoek via zijn online winkel de Azbox ME aan ons verkocht. Ik heb hiervoor als consument gewoon betaald (via iDeal met factuur op mijn privénaam, betaald vanuit mijn privérekening) om zo juist enige vorm van partijdigheid te voorkomen. 'Z' heeft dus op geen enkele wijze rechten of voordelen. Ik ben dus gewoon klant van 'Z'.

 

Er ontbraken uitsluitend twee schroefjes, de receiver leek verder te werken, op wat problemen met de software na, die naar zijn mening niet exemplarisch waren. Dat heb ik geaccepteerd.

 

Ik zou graag van u antwoord willen op de volgende vragen:

 

1. De schroeven interesseren mij niet. Die mag u nasturen. Ik neem aan dat u daarmee akkoord gaat.

 

2. Wat moet ik doen als de Azbox Me na [stand-by] + [vol+] op de afstandsbediening na 15 seconden geen IP adres krijgt. Er is geen netwerk link.

 

3. Waar vind ik de juiste software en informatie, recovery procedure? Zowel op de site van de fabrikant als op de site van de importeur staat niets!

 

4. Mocht dit toch een hardware defect zijn, bent u bereid mijn Axbox ME (zonder omweg via de dealer) met spoed te vervangen zodat ik er eind deze week nog gebruik van kan maken? Ik ben namelijk ook gewoon klant en leen de box uit aan sat4all, zodat men er een review over kan schrijven.

 

Mvg,

 

Michel.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben namelijk ook gewoon klant en leen de box uit aan sat4all, zodat men er een review over kan schrijven.

Hallo,

 

Ik ga me niet in deze discussie mengen maar je spreekt je eigen regels tegen helaas. Voor waarde van de review zo als door je zelf beschreven:

 

De aangeboden producten retourneren wij niet. Deze worden uiteindelijk gedeeltelijk verloot onder de leden en/of op basis van loting geschonken aan de mensen die op vrijwillige basis onze verslagen editten en vormgeven.

 

Als jij hem uitleent houd het dus in dat je het product kwijt bent na mijn mening. Als je dit niet doet lijkt dit mij niet eerlijk na de andere leveranciers die hun producten ter beschikking hebben gesteld.

 

Of lees ik het verkeerd?

 

Greetz

 

PS als dit via PM had gemoeten dan mag je bericht verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Er is niets aangeboden. Als ik besluit het product zelf te kopen omdat de importeur hem niet beschikbaar wenst te stellen, bepaal ik dat toch zeker zelf?

Anders schenk ik hem na de review gewoon weer terug aan mijzelf. Ik zou niet weten hoe dat de onpartijdigheid op enigerlei wijze zou kunnen beïnvloeden.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is niet aangeboden. Als ik besluit het product zelf te kopen omdat de importeur hem niet beschikbaar wenst te stellen, bepaal ik dat toch zeker zelf?

Anders schenk ik hem na de review gewoon weer terug aan mijzelf. Ik zou niet weten hoe dat de onpartijdigheid op enigerlei wijze zou kunnen beïnvloeden.

Hallo,

 

Zelf kopen is je goed recht. Mijn mening is gewoon dat je de review regels tegen spreekt. Als je hem weer terug schenkt aan je zelf vind ik dit gewoon niet eerlijk na andere leveranciers.

 

Tevens zeg ik niet dat je niet onpartijdig bent.

 

Maar we raken offtopic.

 

Greetz

aangepast door VluggeW
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik zou niet weten wat daar oneerlijk aan is. Als een leverancier het product zelf aanbied, krijgt hij daar ook diverse naam/link vermeldingen voor terug en dat is nu nadrukkelijk niet het geval.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Webcare Smart Innovations,

 

De ontbrekende schroefjes zijn niet het probleen, hoewel het natuurlijk slordig is.

Het gaat erom dat de AZBOX ME, net zoals de vorige modellen, met slecht werkende ( onvolwaardige ) firmware

wordt uitgeleverd.

Daar zou U eens op moeten reageren.

 

Smithx

Eens ,ik hoop dat Webcare hier reactie op geeft !!

Dm8000

Azbox P+

Dm500

Phillips D+ Sdontvanger

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Daar wil ik even allemaal niet op vooruit lopen.

 

Mijn Azbox ME krijg ik niet in recovery mode dus ik kan er verder niets mee. Ik kan dus ook niet zeggen of de firmware goed of slecht werkt, want mijn exemplaar werkt gewoon niet.

 

Ik wil hem vandaag nog retour sturen zodat hij ook snel weer terug is, maar fabrikant, importeur en webcare hullen zich vooralsnog in stilzwijgen.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar wil ik even allemaal niet op vooruit lopen.

 

MIjn Azbox ME krijg ik niet in recovery mode dus ik kan er verder niets mee. Ik kan dus ook niet zeggen of de firmware goed of slecht werkt, want mijn exemplaar werkt gewoon niet.

 

Ik wil hem vandaag nog retour sturen zodat hij ook snel weer terug is, maar fabrikant, importeur en webcare hullen zich vooralsnog in stilzwijgen.

 

Mvg,

 

Michel

Hallo,

 

Schakelaartje op de achterkant ook al geprobeerd?

 

Greetz

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...