Ga naar inhoud


Invacom LNB


RogerDR

Aanbevolen berichten

Gisteren een beetje aan de slag met mijn Echostar DVR 7000 en plots geen signaal meer op mijn ontvanger. Deze is ook doorgelust naar mijn tv met sat ontvanger en ook daar geen beeld. Nadien een andere schotel aan mijn tv gehangen en wel beeld. Kan mijn lnb het begeven hebben na een 5 tal jaar gebruik? Aan de rest van mijn installatie is niks verandert. De kabel (+-50 meter) ligt nog steeds opdezelfde plaats, de schotel (fibo 120) staat ook nog goed.

Roger.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gisteren een beetje aan de slag met mijn Echostar DVR 7000 en plots geen signaal meer op mijn ontvanger...

 

Wat is een beetje aan de slag?

Heb je ook aan de kabels gezeten/getrokken? Misschien dat de mantel en de kern nu sluiting maken?

Of dat je dmv het aanschroeven van de f-connector de manteldraden kapot hebt geschroefd?

 

Succes!

Andries

HTPC-Software: LibreELEC 9
HTPC-Hardware: Raspberry Pi 2 + Raspberry Pi 3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een andere (multytenne) aangesloten op mijn TV en dat werkt als een speer. Ik moet buiten aan de LNB de aansluiting eens losmaken en meten op de kabel. Moet de satontvanger wel aan zetten zeker.

 

Ondertusen even gemeten en ik krijg op de kabel aan de LNB aansluiting 18 V =.

Zal een nieuwe (flens)LNB worden.

Ik twijfel tussen een MTI of terug een Invacom, wat zijn de ervaringen? Er zit wel een lange kabel tussen.

aangepast door RogerDR
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...