Ga naar inhoud


Vanaf Dreambox 800HD PVR streamen naar mediaspeler?


Aanbevolen berichten

Ik zoek nog een oplossing om op mijn slaapkamer tv te kijken via de dreambox 800HD PVR die beneden staat.

Zou dat met dit apparaat kunnen, dus beneden box een channel laten streamen en met de popcorn boven laten zien via wireless.

 

 

Met dit apparaat bedoelde theparasol de nieuwe C300 maar door het splitsen van de onderwerpen viel dat weg

aangepast door winwiz
verduidelijking ivm splitsing
Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Merkedesch

Ik hoop alleen dat als deze volgende week leverbaar wordt dat deze met een stabiele software versie wordt geleverd.Anders is het een hoop geld (379 euro) voor een wanna-have die brak draait.

 

Ik zoek nog een oplossing om op mijn slaapkamer tv te kijken via de dreambox 800HD PVR die beneden staat.

Zou dat met dit apparaat kunnen, dus beneden box een channel laten streamen en met de popcorn boven laten zien via wireless.

 

Maar als ik het goed lees dan wil je dus eigenlijk dat als de DM op SBS6 staat dit kanaal draadloos boven kunnen bekijken??En evt.opgenomen bestanden ook??

 

Ik heb in mijn popcorn A-300 nog nooit een optie gezien waar jouw wensen in voor kwamen??(corrigeer me als ik het mis heb)

 

Ik denk dat je met een slingbox jouw wensen beter zou kunnen laten uitkomen.

 

Gr.Merkedesch

aangepast door Merkedesch
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heren, ik maak hier even een apart draadje van, het heeft weinig te maken met de introductie van....

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...