Ga naar inhoud


Philips tv's niet gecertificeerd?


Colombe

Aanbevolen berichten

Ik ben van plan een Philips tv te kopen, een PSL7606k die een DVB-S tuner heeft ingebouwd. In de lijst van gecertificeerde ontvangers van CD komen helemaal geen Philips tv's voor.

Betekent dat dat ik geen CD zal kunnen ontvangen via de CI+ module of komt dat misschien omdat de in NL verkochte types geen DVB-S tuner hebben,

 

Met dank en groet

Colombe

Met dank en groet

Colombe

Link naar reactie
Delen op andere sites


Philips TV's in Nederland hebben bijna nooit een satelliettuner.

Dat betekent dat die TV's niet voor certificering worden voorgedragen en nooit worden onderzocht op werking met de CDS-signalen.

Aanschaf en werking is dus geheel op eigen risico en je krijgt van geen enkele partij ondersteuning als het niet (meer) werkt.

aangepast door satcat
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hartelijk dank voor jullie reacties.

Ik wil graag een tv met ingebouwde DVB-S2 tuner, omdat ik liever geen extra decoder meer heb (ik kan alleen per satelliet ontvangen). Dan is er wat minder keuze, vandaar. Ik ben vooral in de Philips geInteresseerd, omdat hij volgens meerdere testen een beter geluid heeft dan de Samsungs en Sonys, die wèl gercertificeerd zijn. En zoals satcat al zegt een erg mooie tv.

 

Het is goed om te weten met welke cam module die Tv goed werkt.

En of ie ook goed met 8PSK overweg kan.

Dat is een beetje abacadabra voor mij. Wat betekent het en hoe kan ik daar achter komen?

Met dank en groet

Colombe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is goed om te weten met welke cam module die Tv goed werkt.

En of ie ook goed met 8PSK overweg kan.

Ik heb bij Philips geïnformeerd en ze geven me dit als antwoord: "De ingebouwde tuner komt ongeveer overeen met de DSR 714. Ook kan de DVB-S tuner in de televisie overweg met 8PSK" Het zou dus moeten lukken, lijkt me.

De CI module van CD lijkt niet de beste. Welke adviseren jullie?

Met dank en groet

Colombe

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...