Ga naar inhoud


FTP-site Aston vraagt om wachtwoord?!?!?!


Nemjit

Aanbevolen berichten

Ik wil mijn Aston CI module (met ledje) middels mijn oude Topfield 5000 updaten naar versie 2.26, maar de ftp-site van Aston vraagt om een gebruikersnaam/wachtwoord. Weet iemand of de link veranderd is? Ik gebruik http://ftpaston.free.fr/. Ik ben vrij zeker dat ik daar eerder versies vandaan heb gehaald..... Anoniem aanmelden lukt niet. Zo niet, wie weet dan hoe ik aan de nieuwe 226.rec file kan komen?

 

Met vriendelijke groet,

Tijmen

  • Like 1

VU+ Ultimo (2xDVB-S2, OpenPli, OSCAM, 1,5TB HDD)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik kom wel op de site van free.fr als ik geen gebruikersnaam/wachtwoord opgeef, maar met een "Error 401; toegang geweigerd" (maar dan in het Frans). Ik kom dus niet op het deel waar ik de file kan downloaden. Misschien is het wel ergens op die site te vinden, maar mijn Frans is erg slecht. Ik heb nog geprobeerd op de site bij "Assistance" te zoeken op "Aston" maar dat levert geen resultaat op.

 

Weet iemand waar ik hem kan vinden? Of heeft iemand het bestand en kan hij/zij die aan mij mailen? (Ik dacht dat het niet zo'n groot bestand is, maar ik kan mij vergissen....) Alvast bedankt,

Tijmen

VU+ Ultimo (2xDVB-S2, OpenPli, OSCAM, 1,5TB HDD)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo mensen

 

Wij hebben een Topfield 7710 HD PVR en die is naar de reparateur geweest. de voeding is vervangen. Maar hij ontvangt alleen maar vrije zenders. Het lijkt er dus sterk op dat de CI module het niet meer doet.

Ik lees hier iets over updaten. Hoe doe ik dat in mijn TF?

Het betreft een Aston Crypt.

 

Wie kan ons helpen?

Topfield 7710HD PVR, Visiosat bisatelite, Triax mfd 41 switch, 3 LNB's Alp BSTE 5-101, Aston cript module voor smartcard CD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Unclesam my

Updaten van de aston cam module versie 1.07 met groen ledje,naar firmware versie 2.26 is naar mijn weten alleen mogelijk met een topfield 4000 of 5000 pvr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 3 maanden later...
  • 3 jaren later...
  • 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...