Ga naar inhoud


geen plugins in te laden


_Bartje_

Aanbevolen berichten

Nee, ook titan geprobeerd maar ook geen suc6. Geen plugins te downloaden. Ga er voorlopig ook geen tijd meer insteken omdat er hier nog meer werk ligt :-)

 

Tja, de plugin server is gewijzigd. Maar zoals ik heb aangegeven kun je Oscam er eenvoudig handmatig inzetten.

 

Het is geen plug & play. En dat is ook niet bedoeling van een Linux ontvanger met alternatieve software,

 

groet,

 

 

Bram

Link naar reactie
Delen op andere sites


_Bartje_

 

Ook hier wordt de Kathrein dagelijks gebruikt.

 

Mijn ervaring is wel dat je even energie moet steken in de juiste configs van Oscam; maar met de juiste input van mede-forum-gebruikers (denk maar aan bovenstaande Sat4all Core Member ;)) lukt dat wel en daarna heb je een stabiele box.

 

Ik denk dat ondertussen de meesten wel Titan ervaren als stabiel, helaas ben ik daar nog niet aan toe; maar de PKT's via usb draaien ook heel stabiel.

 

Enige probleem is dat er zoveel mogelijke combinaties zijn van softs, inw/uitw HDD, usb, BA, mini, maxi ed dat je echt wel hard moet zoeken om de voor u geldende oplossingen te vinden.

 

Dus deze eerste linux HD (verbeter me als ik hier fout zit) zeker niet beschouwen als afgeschreven.

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bram,

 

Zou jij de Oscam configs voor Canal Digitaal eens willen sturen. Ik heb namelijk dat er een aantal zenders niet open willen gaan en ik denk dat dit in de config files van Oscam zit, maar kan geen oplossing hiervoor vinden.

 

Groet,

 

Tim

 

Beste T,

 

hierbij gaan mijn Oscam config bestanden. Zijn zeker niet geheel afgeslankt waar nodig. En mogelijk zijn niet alle bestanden nodig.

 

Maar zo werkt het hier.

 

Wat ik alleen nog niet heb aangepast is de veranderde instelling voor Ned3 HD. Dit moet in de Titan transponderlijst en ook mogelijk in een van deze bestanden.

 

Om Oscam met te zenden heb ik er .txt aan toegevoegd. Die moet je nog wel wehalen.

 

Ze zijn niet perfect maar werken hier prima.

 

Groet,

 

 

Bram

oscam.conf.txt

oscam.dvbapi.txt

oscam.provid.txt

oscam.server.txt

oscam.services.txt

oscam.srvid.txt

oscam.user.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...