Ga naar inhoud


7 West Ontvangen vanuit zuid holland.


Satfreaked

Aanbevolen berichten

Beste mede Satters...

 

Ik moet morgen een Vriendin gaan helpen die arabisch is en graag Melody Drama en Rotan Music,MBC 1,2,3,4 en Dream1 & Dream2 kijkt en welke op 7 West zitten.

Zij heeft een schotel van 99 cm en met een motor, woont op 3 hoog. Kan ik dan de 7 west ontvangen. ??

 

Badr wil ze ook maar dat moet zeker wel lukken denk ik ..

Maar ik moet morgen met succes nu eens de 7 West pakken.

 

Opstelling > Schotel 99 cm en normale LNB, motor sg2100, Dreambox 500s

 

Zijn er dingen waar ik op kan letten en of Frequenties die je echt zeker kan pakken op de 7 west waarop ik kan gaan zoeken. ??

 

Ik hoor graag bevindingen van mensen hier die dit hebben draaien op zelfde wijze ......

aangepast door Satfreaked

Satfreaked.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Moet lukken ik zou wel een schotel van min 120 nemen en dan heb je niet veel reserve 150 is beter en dan met lnb inverto black ultra als het kan roterend dus met rotor.

 

Zelf jheb ik een primefocus schotel van 140 via iemand in Assendelft weten te bemachtigen met polarmpunt en een invacom twin lnb met een flens

en die doet het goed!.

 

Het is wel belangrijk om de pijp exact waterpas te hebben toc oost wet en noord zuid. Let ook goed op je rotor afstellingen als je een stab rotor gaat gebruiken kan er max 120 schotel op. De gebertinie schotel van 150 heeft een polarmount nodig.

 

Ik hoop dat de Heer M mijn y tube linke laat staan ;)

 

 

Als je nog vragen hebt hoor ik het wel sux 6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Bedankt voor jullie reaktie`s.

Ik ben er gisteren even mee bezig geweest, maar 3 hoog en enorme wind was geen goed moment.

Dus ben er snel mee gestopt, maar morgen weer effe verder ermee.

 

Zij heeft dus een bekende die dezelfde schotel en motor heeft, en die ontvangt hem wel de nilesat met 99 cm schotel dus moet wel kunnen.

 

Maar wat ik helaas ook heb, is elke keer als je naar een andere satelliet gaat dan de Astra 19 en de HB 13 oost dan gaat ie telkens helemaal naar het westen draaien.

Waar zou dat aan kunnen liggen, ik heb al nieuwe software erop heb gezet ( OpenPLi ) maar steeds zelfde probleem....

Ik neem morgen nog even een DM7020 mee en kijken of die zelfde probleem heeft.

Of mischien dat er iemand na dit te lezen een Tip !!! heeft...

Satfreaked.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat probleem heb ik ook gehad met de dreambox 7000. Volgens mij ligt het aan het flash geheugen van de dreambox. Eerst het flash geheugen leegmaken met een lege img dan worden alle resten eruit gehaald en dan een stabiel image erin laden bij de ronald 1.08. Daarbij werkte de box goed en stabiel.

 

Daarna met al die image en plugins en multiboot img heb ik vaak problemen gehad met de stabiliteid van de dbox 7000s.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...