Ga naar inhoud


PGI 1.3 beschikbaar


bellejt

Aanbevolen berichten

nieuwe versie beschikbaar met dual decoding op 1 transponder.Te vinden op denktenk (met de addon versie 9)

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites


deze werkt perfekt.Is wel een aanpassing tegenover de oude PGI 0.7. Wordt voorlopig de laatste versie waarbij je de oude opgenomen bestanden kan omvormen.Ik heb ze geinstalleerd met de addon en C+ NL werkt onmiddelijk.

aangepast door bellejt

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi bellejt probeer al van alles met pgi 1.3 +addon vers 9 om op tenemen en kijken bv rtl6 kan dan alles op12515 kijken en andere prov orf, verder niets van cd

heb twee tuners appart met 4 dual lmb's met twee switches, of heb ik een inst gemist in pgi krijg bij sat list bij astraDISEqC enkel a/- misschien een suggestie

gr jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi bellejt probeer al van alles met pgi 1.3 +addon vers 9 om op tenemen en kijken bv rtl6 kan dan alles op12515 kijken en andere prov orf, verder niets van cd

heb twee tuners appart met 4 dual lmb's met twee switches, of heb ik een inst gemist in pgi krijg bij sat list bij astraDISEqC enkel a/- misschien een suggestie

gr jan

 

Heb je de ontvanger 1 wel gekopieerd naar ontvanger 2, en heb je time shift uitstaan?

een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja time shift staat uit, in sat list astra1 ontv 1 lmb a/- toneburst uit, lnb aan, diseqc op a verder alles uit

................................................astra1 ontv 2 lmb a/- toneburst uit, lnb aan, diseqc op a verder alles uit

bij andere drie sats staat het zelfde het zelfde

connection geprob met separat (same( en ook met separat different blijft het zelfde

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ze als seperate (same) staan, maar ik heb op dit moment alleen een quad duo kop er op zitten. dus hoe het met de switches gaat weet ik niet.

een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites

opnemen dual decoding of een opnemen en een kijken van cd werkt nog steeds niet met pgi 1.3

sbs 6 opnemen dan kunnen we op alle zenders van cd niet kijken wel alle zend op astra 3 en astra 2

astra 1 lmb a/1

astra 1 lmb a/2

astra 2 lmb d/1

astra 2 lmb d/2 enz zijn dus 4 twin lmb met twee switches

lijkt mij dat cd kaart maar een progr kan decoderen.(krijg op alle andere zend van cd scrambled) terwijl met pgi 0,7 werkte dit goed, time shift staat uit

bij info op zender zie ik wel 2 de tuner vroeger bij pgi 0.7 kon je aangeven of de opgenomen progr gedecodeerd moeten worden ja of nee

weet iemand raad of instellingen

aangepast door ipboxie
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Mensen ik ben de PGI versie 1.3 aan het zoeken om te downen maar kan hem niet vinden .

Op dentank alles doorgespit maar nee niet te vinden .

Kan iemand mij hiermee helpen ?

Nico ik heb tot nu toe jouw 0.73 noob versie gebruikt . Heb je al een nieuwe voor 1.3 ?

GROETEN ANTON

 

AB IPBox 9000HD - Topfield 5500 PVR

M-Vision FCIS7000+ No Name Schotel 100cm+Stab 120+MTI Bleuline Quad lnb 0,2Db

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...