Ga naar inhoud


PGI 1.3 beschikbaar


bellejt

Aanbevolen berichten

  • 4 weken later...

Ik heb een vraagje: Ik gebruik nog steeds PGI 0.73 . Dit is de noob versie van Nico die werkt uit de kunst op 1 ding na.

Updaten van de kaart gaat dus niet met de kaart in de ingebouwde cam . Doe ik hem in een aston cam in een vrij slot dan is de kaart met 20 minuten weer

geactiveerd. Nu heb ik een Noob versie van Nico , dat is versie 1.0 . Is deze beter en word de kaart daar wel in geactiveerd?

Ik heb ook nog een versie 1.3 maar dat is geen Nobb versie . Of kan ik deze versie , 1.3 dus , beter gebruiken als 1.0 ?

Veel vragen en ik hoop op een antwoord.

GROETEN ANTON

 

AB IPBox 9000HD - Topfield 5500 PVR

M-Vision FCIS7000+ No Name Schotel 100cm+Stab 120+MTI Bleuline Quad lnb 0,2Db

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de pgi 1.4 installeerd (is nu uit), dan werken de oude recordings niet meer omdat ze in de nieuwere versies anders zijn gaan opnemen. Het installeren van de addon doe je via de webif. Dus open de webpagina van de ipbox, ga naar het tab "systeem" dan "plugins"en dan bij"install plugin"het bestand opzoeken, let wel op dat het bestand nog een ".tar.gz"file is. het updaten van de kaart werkt wel, maar dan moet je het, "var/keys/mg_cfg bestand openen met notepad++ en au op 1 zetten. en dan weer opslaan. volgens mij kun je zelfs de bestanden die in de var/keys staan van de 0.7.3 versie kopieren naar de 1.4 versie, maar dit kun je altijd proberen.

 

groet Robert

een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen zit ik nog even met het volgende : ik ben een Noob wat betreft linux dus het volgende : Hoe kan ik die var/keys aanpassen en waarmee ? En waar moet ik die zoeken?

GROETEN ANTON

 

AB IPBox 9000HD - Topfield 5500 PVR

M-Vision FCIS7000+ No Name Schotel 100cm+Stab 120+MTI Bleuline Quad lnb 0,2Db

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de box opzoekt/aanmaakt via de widows verkenner, kun je de var/key map op zoeken.

Deze bestanden kun je dan kopieren naar je pc, bewerken met notepad++.

Dan kun je bestanden weer terug zetten als de box is geflasht en de .tar is geinstalleerd.

 

 

een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb PGI 1.3 geïnstalleerd . Werkt uit de kunst met mijn CD kaart in een Aston Cam .

Echter kan ik niet opnemen hiermee . Dat ging ook al niet met de 0.73 versie. Hij herkent

waarschijnlijk niet de duo cam . Nu wil ik de addon V011.pgi.tbz2 installeren . Dit is echter

geen tar.gz file . Ik heb hem in de webiff geïnstalleerd en dan word er ook aangegeven

dat de upload sucsesvol was maar als ik de CD kaart in de onderste cam sleuf doe, op de kop,

doet hij niets . Wat heb ik verkeerd gedaan ?

GROETEN ANTON

 

AB IPBox 9000HD - Topfield 5500 PVR

M-Vision FCIS7000+ No Name Schotel 100cm+Stab 120+MTI Bleuline Quad lnb 0,2Db

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok heb de hoop opgegeven met PGI 1.3 ben weer teruggegaan naar 0.73 .de En deze werkt met oscam uit de kunst .

Heb intussen wel veel bijgeleerd . In oscam.cfg heb ik au op 1 gezet dus nu zal het mij benieuwen of de cd kaart updated .

Ik kan in ieder geval weer opnemen wat ik met PGI 1.3 niet kon welke versie ik er van oscam of mgmd erop zette. Ik heb veel instellingen veranderd

zoals ik had opgezocht op diverse forums maar niets hielp . En zie 0.73 geinstalleerd met oscam er bij in (noob versie) en het werkt uit de kunst.

GROETEN ANTON

 

AB IPBox 9000HD - Topfield 5500 PVR

M-Vision FCIS7000+ No Name Schotel 100cm+Stab 120+MTI Bleuline Quad lnb 0,2Db

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou volgens mij kijkt niemand meer op deze site.

Toch nog even het volgende : oscam decodeert niet meer SBS6 en Net5 .

Hoe kan dit?

GROETEN ANTON

 

AB IPBox 9000HD - Topfield 5500 PVR

M-Vision FCIS7000+ No Name Schotel 100cm+Stab 120+MTI Bleuline Quad lnb 0,2Db

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...