Ga naar inhoud


RTI Core 1.6


sattools

Aanbevolen berichten

Ik heb hem geprobeerd, maar ik ervaar dezelfde problemen als bij 1.5.x; niet geheel lipp-sync en Cccam stopt er telkens mee (althans met een locale Ziggo kaart erin).

Ik ben dus helaas weer terug naar 1.4.

OP mijn inmiddels toch maar aangeschafte XTrend ET 9000 had ik ook lipsync problemen. (Ik heb mijn satboxen via hdmi op mijn av-receiver aangesloten met daarop aangesloten een plasma scherm.) Onder de instellingen bleek: "AC3 naar stereo converteren" aan te staan. Deze op off gezet en daarmee waren de lipsync problemen (op de Nederlandse kanalen, zenden geluid in AC3/dolby uit) verdwenen.

Misschien heeft iemand hier wat aan... :)

Groet Niek

 

Xtrend ET 9000, Amiko Alien SHD-8900, Azbox Elite HD (DVB-C), Azbox Premium HD (DVB-S2), Azbox Premium HD (DVB-S2 en DVB-C),

3 x Kathrein Ufs910, Kathrein Ufs922, SAB 97 cm offset Schotel met 2 smart Quad LNB's voor Astra's 19.2 en 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites


Cccam stopt, box reageerd nog wel. De kaart werkt niet meer, ook de share niet.

Webif (:16001) is dan ook niet meer te bereiken. Kortom, ik denk dat de service gewoon stopt.

Overigens blijft cccam wel draaien als er geen kaart in de box zit (dus via Share).

 

Ik heb hetzelfde probleem, dit is sinds versie 1.5 zoals ik op internet lees is het alleen bij gebruikers met alleen ziggo.

Gebruikers met ziggo en sat hebben dit probleem niet

Met powerboard is het probleem niet, maar werkt de media center niet zo goed.

aangepast door klbob
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hetzelfde probleem, dit is sinds versie 1.5 zoals ik op internet lees is het alleen bij gebruikers met alleen ziggo.

Gebruikers met ziggo en sat hebben dit probleem niet

Met powerboard is het probleem niet, maar werkt de media center niet zo goed.

 

Ik ben een gebruiker met Ziggo en sat en ik kan je vertellen, dat maakt niks uit, werkt gewoon niet met 1.6 werkt niet met cccam.

Ik heb het sterke vermoeden dat er iets gedaan is in de image dat deze niet werkt icm een softcam of icm cccam.

Als je een vraag stelt over een softcam in het RTI forum dan krijg je standaard een ban, of je nu een legale kaart hebt of niet... dus zeg jij het maar...

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben een gebruiker met Ziggo en sat en ik kan je vertellen, dat maakt niks uit, werkt gewoon niet met 1.6 werkt niet met cccam.

Ik heb het sterke vermoeden dat er iets gedaan is in de image dat deze niet werkt icm een softcam of icm cccam.

Als je een vraag stelt over een softcam in het RTI forum dan krijg je standaard een ban, of je nu een legale kaart hebt of niet... dus zeg jij het maar...

Sinds vorige week zijn er sowieso problemen met cccam

http://www.sat4all.com/forums/topic/312798-canaldigitaal-onderneemt-actie-tegen-card-sharing/page__pid__2053665__st__3400#entry2053665

 

Zou dit er ook niet mee te maken kunnen hebben? Zelf ben ik maar weer een Spazer geworden..

aangepast door chatuliem
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds vorige week zijn er sowieso problemen met cccam

http://www.sat4all.com/forums/topic/312798-canaldigitaal-onderneemt-actie-tegen-card-sharing/page__pid__2053665__st__3400#entry2053665

 

Zou dit er ook niet mee te maken kunnen hebben? Zelf ben ik maar weer een Spazer geworden..

 

Cccam is voor mij, in combi met Ziggo de enige cam die goed werkt, kortom niks mis met Cccam!

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...