Ga naar inhoud


Radiozenders via schotelantenne,kan dat?


psv

Aanbevolen berichten

Ik heb een buiten radioantenne voor ontvangst van fm zenders etc. maar de ontvangst is niet zo best, mijn vraag is nu

ik heb een schotel met dreambox DM800, kan ik met de schotel niet op een of andere manier een verbinding maken

naar mijn radio ?, want ik wil niet de hele dag mijn TV aanzetten .

 

m.vr.gr. G.Jansen.

aangepast door Gerard 76
onderwerptitel aangepast
Link naar reactie
Delen op andere sites


als je diverse ingangen op de radio hebt (stereo, optisch oid.) kun je uit je ontvanger de audo uit aansluiten op de radio, ik weet niet hoe het bij de DM zit, (zit er een display oi. op) heb je de tv allen nodig om het goed kanaal op te zoeken.

een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik doe dat al jaren , de audio tulp uitgang van de decoder naar je versterker en klaar ,

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al jaren een fta ontvangertje van rond de 50 euro aangesloten op mijn stereo installatie.

Dit zuiver en alleen om de diverse radio stations via de schotel te ontvangen.

De ontvanger staat dan ook gewoon altijd ingesteld op de radio stations.

En een lijstje met de voorkeur en volgorde van de zenders is zo gemaakt zodat je zonder tv kan zappen door de diverse stations.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 jaren later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...