Ga naar inhoud


NAS aan Rebox 8000


Luud

Aanbevolen berichten

Ogenschijnlijk is er niets mis mee maar ergens zit er dus toch iets niet goed.

 

Ik weet niet of het volgende invloed hierop zou kunnen hebben maar toch even controleren.

Wil jij controleren of de naam van de Netwerk Werkgroep in de Netwerk Instellingen op jouw NAS hetzelfde is dan op jouw Laptop / PC, zo niet zet deze dan gelijk.

 

Verder begrijp ik nog steeds niet dat jij bij Opslag Manager - Huidig Apparaat wel de keuze Netwerk drive kunt maken maar bij het veld Netwerk Instelling geen data in kunt geven.

Blijft dat veld gedimd?

Normaliter zou je daar het IP-nummer van de NAS moeten kunnen invullen gevolgd door /Public.

Helaas kan ik nu zelf niets meer testen omdat ik niet meer over een Rebox beschik.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


Beste Jürgen,

Het is mij gelukt !!!!!

Bedankt voor de hulp. Het probleem was dat ik "Admin" ingevuld had i.p.v "admin" met kleiner letter. verder wat ik niet in de gate had was dat ik binnen de Rebox > "Netwerkinstellingen" ik de DHCP op "uit" had staan waardoor deze hetzelfde IP adres had als de WD MyLiveBook. Nu ik binnen de Rebox de DHCP op "aan"gezet heb en de andere instellingen opnieuw gecontroleerd heb werkt alles.

Ik ga nu een opname maken en kijk dan of alles na behoren werkt.

Vervolgens ga ik proberen om films die nu op een USB device staan over te zetten naar de NAS.

Nogmaals bedankt.

Luud :)

:)

:)

Rebox 8000HD PVR L1.54 FW 1.09.90 ,WD MyBookLive + WD Elements 750GB usb device,

Aston Wamba311

Triax TDS 88 2LNB's 19,2E+28,2E+31,5E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat denk ik ook. Ik heb al geprobeerd om dat via de Rebox te doen maar daar kan ik maar èèn device kiezen. Of NAS of USB-device dus zal het wel via de PC moeten. FileZilla zal dat wel worden denk ik. Nogmaals bedankt.

Rebox 8000HD PVR L1.54 FW 1.09.90 ,WD MyBookLive + WD Elements 750GB usb device,

Aston Wamba311

Triax TDS 88 2LNB's 19,2E+28,2E+31,5E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...