Ga naar inhoud


Canaal digitaal HD zenders


mr|repel

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Sinds jaren heb ik het "basis pakket". Hier heb ik alleen maar SD zenders. Op de site van canaaldigitaal vind ik het pakket Familie HD. Hier zitten alle zenders in die ik interessant vind en in HD. Dit kost 19,95 / maand maar de eerste 3 maanden 14,95.

 

 

 

Altijd wat op televisie met het FamilieHD Smartpack

 

Nooit meer zeuren dat er niets op tv is. Want voor iedereen is er wel wat met zo'n groot aanbod. En alsof het nog niet genoeg is kijk je naar maar liefst 27 zenders in HD-kwaliteit. Of je nu jong of oud bent.

logos-familie.jpg

Naast alle zenders die bij BasisHD horen, ontvangt u onder andere de volgende extra zenders: 13th Street, Ketnet HD/Canvas HD, JimJam, FoxLife, MTVNHD en RTL 4 HD.

Bekijk hier het volledige zenderoverzicht.

 

 

Hierna log ik in op mijn canaaldigitaal en zie hier het "familie pakket" met als omschrijving:

 

Familie-pakketgeenknop.gifFAM.jpg

Een uitstekende mix van zenders voor het hele gezin. Geschikt voor jong en oud met o.a. de Belgische publieke omroepen.

Bestel Familie-pakket voor € 14,95 knopInfo.gif

 

Is dit nu het zelfde pakket als het Familie HD pakket ? Voordat ik 1 jaar aan een pakket vastzit waar ik weinig aan heb... Ergens heb ik het gevoel dat er een addertje onder het gras zit omdat canaaldigitaal niet snel een "trouwe honden" bonus geeft aan klanten en ze op deze manier dit pakket 5 Euro goedkoper aanbieden aan de bestaande klant ipv de nieuwe klant.

Greetz

 

Mr|Repel

 

There are 10 kinds of people in the world

Those who understand binairy and those who don't

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 3 maanden later...

Ik heb mijn pakket Basis upgedatet naar Basis HD voor 5 Euro per Maand, ik heb alle Basis HD Zenders ok, maar ik heb ook Een HD en Canvas HD.

Dat snap ik net deze Zenders zitten in Familie HD alleen of niet ?

Canal Digitaal EntertainmentHD
sky.de compleet HD / HD+
ORF Digitaal / HD Austria

SRG SSR Digitaal / tivu sat / TNT SAT / NC+

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar ik heb ook Een HD en Canvas HD. Dat snap ik niet deze Zenders zitten in Familie HD alleen of niet ?

 

je krijgt extra zenders in het HD pakket

Een en Canvas zitten normaal in het familiepakket..maar de HD versie zit in het HD pakket, volgens mij ketnet 12 nu ook in het HD pakket

 

Gr Johannes

Amiko Alien 2 FW 1.2.78, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...