Ga naar inhoud


Ontvangst alleen op NED1,2,3, maar RTL4 ed. geen beeld?


Cybex

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

 

 

Toen ik vanmiddag thuis kwam bleek ik alleen nog beeld te hebben op NED1,2,3 HD en niet meer op de commerciele zenders (RTL4,5,7,8, etc). Ik heb gebeld met Canal Digitaal en die vertellen me dat mijn kaart (en abonnement) nog gewoon actief zijn en dat ik gewoon beeld zou moeten hebben. Nu hebben ze (ongeveer 2 uur geleden) ook een activeringssignaal gestuurd naar de kaart, maar helaas...

 

Ik krijg GEEN melding dat het signaal gecodeerd is, het beeld blijft gewoon zwart.

Sinds een paar dagen draai ik op OSCAM, wellicht dat het daar mee te maken heeft?

Sinds ik Canal Digitaal heb gebeld (2 uur geleden) draai ik CCcam 2.3 ivm het activatiesignaal.

 

Helaas is mijn receiver geen officieel ondersteunde receiver, dus CD helpt me beperkt met dit probleem. Hebben jullie nog een idee wat het zou kunnen zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb ik ook es gehad.

Ze vragen vaak wat voor goedgekeurde decoder je hebt en welke lijst je erin hebt,de HD of SD lijst.

Daarna vragen ze om op een bepaald kanaalnummer af te stemmen.

 

Dus ze zeggen niet of je beeld hebt op NGC,maar of je beeld hebt op kanaal (voorbeeld) 39.

 

Wat mij enorm heeft geholpen is te zeggen dat je een 7141 decoder hebt.

Maar download eerst even de HD zenderlijst van CDS.

http://www.canaldigi...st-tv-radio.pdf

Hou deze lijst in het oog ;)

 

Als ze nu vragen op een nummer af te stemmen is dat geen punt :grin:

Vragen ze om je decoder te rebooten(doen ze absoluut)dan wacht je ff een klein minuutje :grin:

Als ze dan zien dat je een echte CDS bak hebt helpen ze je wel verder :)


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zojuist weer gebeld en ik kreeg een mevrouw aan de telefoon. Deze mevrouw vraagt me meteen of ik naar een HD kanaal zit te kijken en vraagt me vervolgens te zappen naar een kanaal (nummer inderdaad, zoals Gerard 76 aangeeft). Ik heb de lijst niet gedownload, maar ik ga er van uit dat ze een SD kanaal bedoeld. En inderdaad, op het SD kanaal heb ik gewoon beeld. Mevrouw gaf toen meteen aan dat ik alleen een SD pakket had (hier ben ik heel verbaasd over, want ik zou zweren dat ik HD heb aangeschaft vorige maand) en dat ik het beste via de site kan updaten naar een HD pakket.

 

Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt: Ik bel ongeveer een goede 20 minuten met een meneer van de klantenservice en die kon me totaal niet verder helpen. We hebben het nog wel even gehad over cardsharing, chid-lock, etc, maar uiteindelijk kon hij me niet helpen. Een mevrouw neemt even later de telefoon op en kon me vrijwel METEEN vertellen waar het probleem lag. Leuke ervaring :-)

 

EDIT: Ohja en waarom ik gisteren nog wel beeld had: Blijkbaar krijg je een maand het complete pakket en krijg je daarna echt waar je voor betaald :)

aangepast door Cybex
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...