Ga naar inhoud


port forwarding ZyXEL P2601 HN-F1


aranco

Aanbevolen berichten


Google op modem type en hoppa, tweede link al raak!

 

http://82.171.225.215/modem/

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me af waarom jij poort 80 open wil zetten. Er moet dan wel een service draaien die naar poort 80 luistert. Het lijkt mij dat de poort gewoon open is maar dat de service niet gevonden is.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is gewoon een gemier om met telfort een poort open te zetten sinds eind november 2011 worden de NAT regels die je insteld gewoon "overruled" door de firmware van de modem ik krijg bv maar 2 poorten open een 3de lukt niet ( das fijn als je kinderen hebt die online spelen met de ps3 en de xbox )

 

Van Telfort hoef je niets te verwachten die ondersteunen geen portforwarding wordt er glashard tegen je gezegd.

 

Je moet onder NAT een service instellen en deze laten verwijzen naar het interne ipnummer waarop je webserver draait ( en dan maar hopen dat ie open is meestal niet) Firewall uitzetten helpt ook niet alles blijft gewoon dicht, tevens instellen default server heeft geen nut alles blijft dicht.

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...