Ga naar inhoud


Basis+HD opzeggen - Settop overhouden?


supercop1973

Aanbevolen berichten

Ik heb op dit moment een al enige jaren het basis pakket (€10,95) + HDTV pakket (€5) en een 2e kaart als Settop box (€1,50).

 

Is het mogelijk het basis +HDTV pakket op tezeggen en alleen het settop over te houden? Ik neem aan dat dit nog gewoon mogelijk is ondanks dat het Settop voor nieuwe klanten niet meer beschikbaar is?

 

Wat betaal je jaarlijks voor de Settop box ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

http://www.sat4all.com/forums/topic/318962-prijsverhoging-set-top-box-abonnement-per-1-januari-2012/

 

Euro 75,- per jaar en ik denk per kaart.

 

Wanneer je alleen je HDTV pakket opzegt ben je goedkoper uit.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok....6,25 p/mnd dus.

 

Maar bij opzeggen van basis+HDTV wordt mijn 2e kaart ,welke nu gekoppeld is, automatisch omgezet naar die €75,- neem ik aan? Ik zeg neem ik aan ook alleen de basiskaart op?

Voor die koppeling als 2e kaart aan basis is deze kaart overigens ook altijd Settop geweest(mis ook RTL 8 namelijk).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zijn het SECA 3 kaarten?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

supercop 1973

 

Je moet het BasisHD pakket toch schriftelijk opzeggen.

Dus waarom niet meteen kenbaar maken dat je de tweede kaart met Set Top Box wil houden.

 

Zo bijvoorbeeld ....

 

CanalDigitaal B.V.

t.a.v. afdeling abonnementen.

Postbus 444

1200 JJ Hilversum

 

 

Plaats, datum

 

 

Betreft opzeggen BasisHD abonnement t.n.v.

Naam

Adres

Woonplaats

Kaart nr.

Abonnee nr.

 

Geachte heer/mevrouw,

Hierbij zeg ik mijn BasisHD abonnement per direct op.

De kaart zal ik alleen nog gebruiken voor de vrij te ontvangen zenders.

 

Tevens wil ik mijn tweede kaart met nr.xxx.xxx.xxx.xxx. xx met Set Top Box pakket behouden.

 

Graag ontvang ik van u een bevestiging.

 

 

Hoogachtend,

Met vriendelijke groeten,

 

Handtekening .....

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Bij het basispakket op de 1e kaart kreeg je inderdaad het set top pakket op je 2e kaart.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...