Ga naar inhoud


Prijsverhoging Set Top Box abonnement per 1 januari 2012


Johan45

Aanbevolen berichten

De prijs van het Set Top Box pakket gaat met ingang van 1 januari 2012 omhoog van € 69,96 naar € 75,-- per jaar.

Dit is een prijsverhoging van 7,2 % en omgerekend -volgens CDS- een stijging van € 0,44* per maand.

Mocht u naar aanleiding van deze wijziging uw abonnement willen opzeggen dan kan dit via telefoonnummer 0900 9323 ( € 0,15 p/min), optie 9.

 

Bron CanalDigitaal en een beetje van mijzelf..

* Is in werkelijkheid € 0,42

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


willen ze geen klanten meer cardsharing moeilijk maken abo duurder maken.

word tijd voor een tweede of derde provider.

 

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ergens in 2004 als ik het goed heb kwam dit pakket bij Tros Radar als goedkoopste pakket uit de bus. Toen waren de zenders volgens mij nog gratis. Vervolgens kwam er 10 euro kosten bij met de smoes van Canal Digitaal: Als je gaat verhuizen dan hoef je geen verhuis kosten te betalen! Alsof iedereen zo vaak verhuisd. Vervolgens gingen de prijzen hard omhoog......

Link naar reactie
Delen op andere sites

75 euro is precies wat mijn allochtone medelander ook vraagt, maar dan krijg ik er veel meer bij....

 

Zo wordt het wel erg aantrekkelijk.....

 

Dankzij jouw allochtone medelander krijgen de gewone gebruikers nu beperkingen op hun kaart plus dat wij tezamen natuurlijk ook moeten betalen voor wat zij stelen.

Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat CDS zijn prijzen verhoogt is dagelijkse kost, ieder jaar wordt dit wel eens aangepast, maar ik doe al 2 jaar niet meer mee, dat is vooral goedkoper in mijn portemonnee.

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankzij jouw allochtone medelander krijgen de gewone gebruikers nu beperkingen op hun kaart plus dat wij tezamen natuurlijk ook moeten betalen voor wat zij stelen.

 

Onzin Canal digitaal wil gewoon geld verdienen.

 

Stap 1 Het scharen binnenshuis moet stoppen.

Stap 2 We maken aanbiedingen met 2e-3e kaarten en geven desnoods gratis ontvangers weg.

Stap 3 We maken van de 2e en 3e kaart standaard een basis pakket ( geen Familie en Entertainment meer )

Stap4 De klant kan desgewenst voor de 2e en 3e kaart bijbetalen voor een hoger pakket.

 

Winst winst en de investeerders rijker maken daar is het waar het om draait.

Heeft niets met scharen te maken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stap 3 We maken van de 2e en 3e kaart standaard een basis pakket ( geen Familie en Entertainment meer )

Stap4 De klant kan desgewenst voor de 2e en 3e kaart bijbetalen voor een hoger pakket.

  • Heb je hier een bron voor? Anders aub geen stemming maken,dit veroorzaakt onnodig paniek.

  • Je plaats je bericht in de "we" vorm,ben je misschien in dienst van canalDigitaal?Leg dit eens uit aub.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...