Ga naar inhoud


Uitzending Gemist


zorlith1

Aanbevolen berichten


  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Laat je verrassen, maar RSI kennende wordt hier hard aan gewerkt.

Natuurlijk werkt het.

 

Groet Ronnie1966

 

yeah sure

Bedoelde natuurlijk, gaat het net zo goed werken als het er uit ziet.

Wel positief blijven denken he ;)

 

Niet dat het voor mij relevant is, maar het is dus nog niet bekend op welke modellen deze plugin komt?

ET8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

yeah sure

Bedoelde natuurlijk, gaat het net zo goed werken als het er uit ziet.

Wel positief blijven denken he ;)

 

Niet dat het voor mij relevant is, maar het is dus nog niet bekend op welke modellen deze plugin komt?

 

Het werkt en ook zo goed als het er uitziet!

 

Goed nieuws voor alle dreambox gebruikers

 

Ik zou zeggen laat maar horen wanneer ie klaar is dan kan ie op de andere enigma2 boxen er bij

 

Menigeen verklaart ons voor gek en nu moet het goed nieuws worden voor dreamboxgebruikers.

Cool :grin:

 

Naar ik vernomen heb, draait deze plugin alleen op SIGMA processoren.

 

zorlith

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ja zeer zeer mooi, maar ook dit zal wel weer ontkent worden door de moderator omdat dit volgens hem niet mogelijk is met een AZBOX ongeacht welke uitvoering.

 

Wordt uiteraard vervolgt!!!!!!

 

Groet van een blije AZBOX bezitter

 

Nog zo'n lullige en volstrekt misplaatste opmerking en je staat een maand of 6 buiten.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

@Zatnieuws

Jij roept nu wel hel en furie over je af.

 

Mijn commentaar op een azbox is al bestraft met aanhoudende bedreigingen en afpersing via email. Daar heb jij geen moeite mee?

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mauspartyhaus

 

Ik heb deze beta versie van de plugin getest, en kan zeggen dat hij perfect werkt :)

 

@Michel

Je bent wel vaak erg negatief over ons werk aan de azbox. Je vergeet vaak dat de dreambox ook zijn best heeft moeten doen om de drivers goed onder controle te krijgen. VU en Xtrend hebben gewoon hardware gecloned (niet 100%, maar genoeg om stabiliteit van dreambox te kunnen gebruiken)

 

Laat ik duidelijk zijn dat ik bedreigingen en afpersing absoluut niet goedkeur (las dit pas na mijn reactie)!. Mocht dit gebeuren dan raad ik je aan om aangifte te doen.

 

@zatnieuws

Jij slaat volledig de plank mis. Je kunt iets niet jatten als het vrij beschikbaar is. Daarbij zijn er vele plugins die alleen op de dreambox werken. Uitzendingemist voor xtrend is ook niet beschikbaar voor de andere boxen?

aangepast door tomlissen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...