Ga naar inhoud


Uitzending Gemist


zorlith1

Aanbevolen berichten


  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

@ALL

 

RTL XL zit er inmiddels ook in dus het wordt nu echt leuk. Dit zowel op de ME als op de oudere modellen. Ja ook op de oudere modellen die OpenRSI er op hebben zit hij erin.

 

Nogmaals aan allen: Een HDD is een must voor deze plugin anders gaat het niet werken.

 

Veel plezier Ronnie1966

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met deze plugin heb je geen HDD nodig: http://www.sat4all.c...ttach_id=107151

 

 

 

M_Z

 

Mis ook leuk om te weten welke knop je moet gebruiken om af te spelen? Van alles geprobeerd maar noppes,nada

:mellow:

AZBox Premium HD, DM600PVR, Multytenne 45 Single, Nabilo v0.8, Panasonic TH37PV70 ISF gecalibreert, Onkyo TX-SR502E, Onkyo DV-SP503E, Klipsch Quintet II + KSW-10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet na de installatie (werkend op OpenRSI/PLI image) eerst een herstart doen, en dan zie je onder de blauwe toets een extra optie (bij mij 4) met Uitzending Gemist.

 

M_Z

 

Helpt niet, ik krijg keurig het overzicht (bv. Recent) ik kan ook scrollen maar aanklikken (OK) doet niks. Kan dus niks afspelen :(

AZBox Premium HD, DM600PVR, Multytenne 45 Single, Nabilo v0.8, Panasonic TH37PV70 ISF gecalibreert, Onkyo TX-SR502E, Onkyo DV-SP503E, Klipsch Quintet II + KSW-10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gebruik je wel OpenRSI en heb je de laatste updates gedownload ? M_Z

 

Gebruik OpenRSI. Verwijderd en opnieuw geinstalleerd, opnieuw gestart maar werkt nog niet. Geen enkele toets laat em afspelen.

Vaag

AZBox Premium HD, DM600PVR, Multytenne 45 Single, Nabilo v0.8, Panasonic TH37PV70 ISF gecalibreert, Onkyo TX-SR502E, Onkyo DV-SP503E, Klipsch Quintet II + KSW-10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gebruik OpenRSI. Verwijderd en opnieuw geinstalleerd, opnieuw gestart maar werkt nog niet. Geen enkele toets laat em afspelen.

Vaag

 

Misschien wordt de buffer niet goed geladen. Als de buffer fout gaat dan start de playback van de stream niet.

Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gebruik OpenRSI. Verwijderd en opnieuw geinstalleerd, opnieuw gestart maar werkt nog niet. Geen enkele toets laat em afspelen.

Vaag

Ik heb hetzelfde probleem dat er niets gebeurd na het kiezen, alleen maar de melding updating.

De Openrsi image opnieuw geïnstalleerd, maar dit had geen resultaat.

 

De melding die ik via putty kan uitlezen is:

============================================================================

Exception in thread Thread-1:

Traceback (most recent call last):

File "/usr/lib/python2.6/threading.py", line 532, in __bootstrap_inner

File "/usr/lib/python2.6/threading.py", line 484, in run

File "/usr/lib/enigma2/python/Plugins/Extensions/UitzendingGemist/UitzendingGemist.py", line 290, in _updateList

File "/usr/lib/enigma2/python/Plugins/Extensions/UitzendingGemist/ug.py", line 91, in getVideoList

File "/usr/lib/enigma2/python/Plugins/Extensions/UitzendingGemist/ug.py", line 33, in d

File "/usr/lib/python2.6/_strptime.py", line 270, in <module>

File "/usr/lib/python2.6/_strptime.py", line 188, in __init__

File "/usr/lib/python2.6/_strptime.py", line 70, in __init__

File "/usr/lib/python2.6/_strptime.py", line 29, in _getlang

File "/usr/lib/python2.6/locale.py", line 497, in getlocale

File "/usr/lib/python2.6/locale.py", line 410, in _parse_localename

ValueError: unknown locale: en_EN

============================================================================

Misschien heb je hier wat aan.

 

grt

jos

aangepast door valeur
Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien wordt de buffer niet goed geladen. Als de buffer fout gaat dan start de playback van de stream niet.

 

En daar kan ikzelf verder niks aan doen neem ik aan?

AZBox Premium HD, DM600PVR, Multytenne 45 Single, Nabilo v0.8, Panasonic TH37PV70 ISF gecalibreert, Onkyo TX-SR502E, Onkyo DV-SP503E, Klipsch Quintet II + KSW-10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij RTL-XL heb ik op mijn Philips Smart TV ook vaak dat bepaalde streams gewoon niet openen, dus dit klinkt wel bekend.

Bij Uitzending Gemist komt dit vrijwel nooit voor.

 

Ik vraag me wel af of de Azbox gebruikers die de plugin van Xtrend werkend hebben, geen last hebben van a-synchroon lopen van geluid en beeld.

Ik heb dit namelijk op mijn Premium HD+ wel , maar op de Xtrend ET9000 totaal niet.

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij RTL-XL heb ik op mijn Philips Smart TV ook vaak dat bepaalde streams gewoon niet openen, dus dit klinkt wel bekend.

Bij Uitzending Gemist komt dit vrijwel nooit voor.

 

Ik vraag me wel af of de Azbox gebruikers die de plugin van Xtrend werkend hebben, geen last hebben van a-synchroon lopen van geluid en beeld.

Ik heb dit namelijk op mijn Premium HD+ wel , maar op de Xtrend ET9000 totaal niet.

 

M_Z

 

V1 werkte wel, maar had daar idd een major a-sync probleem

 

gebruik gewoon de az plug wel heb ik het gelijk op schijf

AZBox Premium HD, DM600PVR, Multytenne 45 Single, Nabilo v0.8, Panasonic TH37PV70 ISF gecalibreert, Onkyo TX-SR502E, Onkyo DV-SP503E, Klipsch Quintet II + KSW-10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...