Ga naar inhoud


CDS NL Downgrade pakket aangevraagd wanneer gaat dat in?


theparasol

Aanbevolen berichten

Vorige week "downgrade" gedaan van familie SD naar basis pakket met HD pakket.

Per 1 maart kwam er voor ons nl weer 60 cent bijop. Die tekenfilm zenders kijken we niet en **** 24 kanalen verdwijnen toch binnen notime ik dacht van

ik ga voor basis pakket met HD pakket. Immers de een HD en Ketnet HD heb ik dan via HD pakket en qua prijs nog geen euro meer lig ik ook niet wakker.

Ook 2 discovery's (HD en SD)... meer kanalen ongeveer gelijk in prijs :)

 

Downgraden gaat helaas niet online via "mijn canaldigitaal" dus maar eens gebeld met CDS NL en aangegeven wat ik wilde: komt voor elkaar meneer!

Helaas verzuimd om te vragen wanneer dat nieuwe pakket ingaat, ik was in de veronderstelling dat het "per direct" zou zijn.

Weekje verder nu en nog steeds familie SD, bij "mijn canaldigitaal" staat ook nog steeds familie SD.

 

Mijn familie SD abbo loopt tot 29 februari 2012, ik gok dat ik dan per 1 maart overga op aangevraagde basis + hd pakket.

Kan iemand dat wellicht uit ervaring bevestigen?

 

Alvast bedankt!

aangepast door theparasol
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik neem aan dat je abonnement een opzeg termijn heeft van 1 maand.

Als dit zo is en je hebt bijvoorbeeld de 15e vorige week opgezegd dan is de 15e van de daarop volgende maand je abonnement beëindigt.

Op dat moment gaat je nieuwe abonnement in, als het administratief allemaal loopt zoals het zou moeten lopen ...

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je toelichting, gaan we maar van half maart uit.

 

Irritant is wel dat als je "upgraded" het direct actief wordt. Nu maar hopen dat die medewerker het administratief goed ingeschoten heeft :)

 

Qua pakketkeuz is dit een downgrade maar financieel is het een upgrade. Maar goed, ze doen zichzelf uiteindelijk tekort ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorige week precies hetzelfde gedaan, een downgrade van mijn abbo.

Maar er expliciet bij vermeld dat ik niet aan een nieuw jaarcontract vast wil zitten.

Nadat diegene die mij hielp het een en ander nagevraagd had, of dit ook inderdaad mogelijk was werd er mij verteld dat ik absoluut geen nieuw jaarcontract aangegaan ben.

 

Wat schetst mijn verbazing, afgelopen dinsdag een brief van cd op de mat met daarin een verlenging van 12 maanden met een zenderpakket wat ik helemaal niet besteld heb.

 

Dus maar weer met cd gebeld om het een en ander uit te leggen en aangezien wat zij zeggen voor trainingsdoeleinden het gesprek opnemen en voor een duur van 7 dagen opslaan, verwacht ik dus ook een goede afloop.

 

De medewerker wist mij zelfs te vertellen dat het opgenomen gesprek twee jaar opgeslagen bleef.

Nu wordt ik volgende week donderdag terug gebeld.

VU+ Ultimo 4K ccs 1TB, VU+ Uno cable, both running on  OpenPli, Rotating Triax TDA110, Apple air capsule extreme

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net ook een nette brief op de mat:

 

Hartelijk dank voor het verlengen van het abonnement.

Wordt per 18-03-2012 met een periode van 12 maanden verlengt.

Bla bla bla

 

Die brief slaat de plank toch wel mis: ik ben blij dat ik nu een datum heb maar ik mis de schriftelijke bevestiging van het afgesproken pakket.

Maar wellicht dat die brief nog volgt want er staat ook nog in: indien u uw abonnement tevens uitgebreid hebt met één of meerdere optiepakketten worden die separaat aan u bevestigd.

 

Enfin, 18 maart weten we meer of de cds medewerkers alles goed ingeschoten heeft voor me :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je even belt en dan voor de optie opzeggen kiest, dan weet je direct hoe het ervoor staat. De mensen van opzeggen hebben meer bevoegdheid en kunnen direct in het systeem zaken wijzigen (evenals de cd-medewerkers waar de dealer contact mee kan opnemen (dealerlijn)). Een downgrade kun je ook via deze weg doen.

 

Macaco

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...